LiljaKos

Det har vært en avslappende lørdag. Vi startet dagen “alene” uten pappsen, som vanlig, med en lang varm dusj og høy musikk på badet. Etterfulgt av havregrøt, pupp og skraping av is på bilen.En svipptur innom barnas hus for å bytte en gave som vips ble for liten til storgutten vår, og rett hjem for å leke. Filip var som en engel og sov i hele 4 timer, og i mens hadde jeg og Lilja rukket å leke, synge, ta bilder, lage vaffler og få besøk av både Eirin & Victoria + Mamma. Vi rakk å rydde og rote på stua før vi ryddet igjen, og vips var klokka blitt 16 og pappsen kom hjem fra jobb.

I det besøket takket for seg, snek en irritabel migrene seg på, og da ble det noen minutters timeout, før en liten tur på postkontoret, pupping, stelling av Filip, og så middag!

Barna i seng = sofakveld!

Takk for i dag! Pjuh! – morgen feirer vi bursdag OG farsdag !!!!

Jeg fikk masse masse kos av Lilja <3


Tilt ross for at det er nesten 1,5 år mellom Victoria & Lilja, leker de godt sammen 😀 Jordbær er stas!!

 

8 kommentarer
    1. Rachel, jeg lurte på om Eirin har ny blogg? jeg fulgte henne helt fra begynnelsen av graviditeten hennes og fram til hun sluttet å blogge. vi hadde termin på nesten samme dag og det endte med at vi begge fikk på nøyaktig samme dag.
      det var takket være henne at jeg fant bloggen din 😀

    2. Tine:desverre har ikek Eirin blogg lengre 🙂 Men jeg kan jo fortelle at lykken blomstrer for snille piker, og at hun og Victoria har det helt topp! Eirin har fått seg sjefsstilling på HM, og trives godt med det. Hvem vet, kanskje hun begynner å blogge igjen en vakker dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg