“tutt boksen”

Det finnes nok mange varianter av en “smukk” og her i huset kalles den for “tutten”.

I sommer sluttet Lilja med tutten på dagtid, så nå får hun den bare når det er kosetid, sengetid, eller i bilen. Vi har våre faste plasser til tutten, og Lilja har en helt egen skål, men mange mange smukker i! Det er fryktelig stas når vi tar frem denne skålen, og hun får velge akkurat hvilken smukk hun skal ha! I dag ble det nemlig prinsessekjole OG prinsessesmukk!

Elelrs så har dagen vært fylt til randen. I dag var det klart for ukens TREDJE barseltreff, og jeg kjenner det blir hardere og hardere å motstå dette sukkersuget! Jeg og noen av jentene spaserte dit vi skulle, og sannelig var det ikke mye lengre enn vi trodde, så vi fikk ihvertfall kjent på formen. Not good!

Da jeg kom hjem fra tur, barseltreff og henting av Lilja i barnehagen, lå det SEKS lykkelige pakker i postkassen! … og sannelig var ikke mange av dem til nettopp DERE.

Ja, for dere har fått med dere at jeg skal ha ADVENTSKALENDER for mine lesere i år?
Årets “SNAKKIS kalender” med superflotte premier!

…etter 6 år med blogging er det sannelig på tide, og jeg har fått med meg MANGE spennende leverandører og butikker. . (Er du leverandør og ønsker å bli med, send meg gjerne en mail!!)

GiveAway fra Rema 1000 kommer etter kl 21 😀 (..en episode med dexter først, sååå kommer det!!)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg