Ull er Gull!

Det første jeg tenker når jeg tenker på ullklær, er at det er dyrt. Og nei, dette er ikke et innlegg om hvor man finner billige ullklær, men tips til hvor dere kan finne fine ullklær. Skal jeg først bruke mange hundre kroner på ullklær, så skal de ihvertfall være fine.. Jeg har lenge lett etter fine og behagelige, hverdagslige ullklær, og kommet over flere sider som er aktuelle. Epleskrinet.no har feks samlet ullklær for barn i en egen kategori, så blir det lettere å finne frem til varme klær! Det er jo ikke alltid at man vet at det er ull, så syens det var ganske så genialt å samle det!  ..jeg ble feks overrasket over at kjolen på bildet under fra Memini var i ull! Den har jeg siklet på LENGE, så det er nok et plagg som snart entrer garderoben!  Det er heller ingen hemmelighet at jeg liker å kle barna i en bestemt stil, da litt rolige farger til Lilja, og litt mer farger hos Filip. det ble med en heldress til Lilja denne gange, og hun ELSKER den!

Lilja stortrives i ulldressen sin. jeg synes lillafargene var kjempefine. Ikke for mye farger, men akkurat passe til det jeg liker.
Elsker detaljene på knær og albuer + den spisse hetta. Tror faktisk jeg har e forkjærlighet for spisse hetter 😛

Siden Lilja hadde feber og ikke var het i form da jeg måtte på jobb en tur, fikk hun med seg både “tutten”, bamse, sekk OG vogn! DET var stas altså..!


Dressen er fra epleskrinet.no

Jeg lurer faktisk på om jeg må skaffe en slik guttedress til Filip også! Eller buksen til høyre. Elsker dem!Anbefaler virkelig denne dressen. Den var stor og god, varm og perfekt til å ha utenpå body og strømpebukse!! Kan brukes både inne og ute 🙂  Løp og Kjøp!! 

 

 

GiveAway fra Epleskrinet.no kommer i løpet av november! ! Akkurat nå har Epleskrinets blogg en Giveaway fra memini. Vinn et Meminiplagg til en verdi av 900 kr!

Stikk innom bloggen deres her, og delta 🙂

 

7 kommentarer

Siste innlegg