Dagens Lilja

Dagene går faktisk i ett, og likevell sitter jeg igjen med følelsen av å ikke ha gjort noe som helst. Ja, altså, det å kjøre og hente Lilja i barnehagen inngår ikke i dagsplanen, det bare er en rutine, og utenom det har jeg bare vært hos frisøren (igjen!) + laget lasagne 😛 Filip ble lagt i vognen sin kl 18, og i skrivende stund (kl 22) sover han fortsatt… HALLELUJA?? ..og Lilja har også sovet siden 19! Så jeg og Robin har derfor kost oss med lasagne og to episoder av Dexter.

Ser du noen serier? Hvilke?

Sko //Superfit-barnas hus//, Ullstrømpebukse //LilleMartine//, Leggings //HM//, Body + Jakke //Noa Noa//, Shorts //Zara//,  Hårpynt //HM//

16 kommentarer
    1. Snuppa di har så mye fine klær. Kjekt å bli inspirert, selv om jeg har gutt-er det noe man kan handle inn i guttefarger : )
      Kjekt å høre at de sover bra : ) Vi liker Big bang serien : )

    2. Så fin hun er!!! Jeg og mannen bruker å se House M.D og Seinfeld 🙂 Vi har begge jobbet på sykehus i USA og ser mye av den skjulte humoren i House 🙂

    3. Wenche Smith: hører mange som sier house, og har sett litt innimellom på tv.. men henger jo ikke helt med når man bare ser litt 😛

    4. ewymarie: Ja, men det er mange merker som har mye fint til gutter. Blant annet Wheat, Phister og Philina, Memini og Mini A Ture.. Har mye av disse merkene til Filip ihvertfall 😀 men vanskelig å vise frem alt på han siden han bare ligger enda!

    5. Gled deg til mer Dexter! Vi begynte også på sesong 1, så fort alt for å si det sånn 🙂 Nå laster vi ned etterhvert som det blir sendt i USA. Ellers ser vi Suits og Breaking Bad sammen, og jeg ser typiske jenteserier som Grey’s, Private Practice, Gossip Girl, How I Met Your Mother (en av favorittene!). Er jo bare så deilig å forsvinne inn i serienes verden for en stund 🙂

    6. Hei!
      Da har jeg detti innom bloggen din noenganger, og blitt veldig fasinert. For en fin blogg, og to nydelige barn du har!
      Jeg synes nesten det er flaut å si høyt, men jeg har faktisk plutselig blitt hekta på Home And Away! Hehe…
      Ellers ser vi på Sinnasnekker`n, Farmen, Jakten på Kjærligheten, Grey´s og Hotel Cæsar.. Hehe…
      Nå skal det sies at jeg jobber sånn at jeg har mye “dø-tid” på jobb, og tid til å serier der 😉

    7. mammawesterheim: takk for det, søte du! Lenge mellom jeg skriver hos deg, men jeg følger med altså! 😛 Må bli flinkere til å legge igjen spor etter meg!:) Ha en fin fin helg med guttaboys!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg