Back to reality?

Mandag morgen og SPEIK! Halleluja for en vinter vi skal få her i bartebyen!

Både Lilja og Filip er pakket godt inn i ull i dag, og jeg tror sannelig ikke det blir store utedagen på oss.
Lilja fyker straks til barnehagen, mens jeg og Filip skal på jobb.

Men jeg tenkte å høre litt med dere. Fordi, i går fikk jeg en kommentar om at jeg har gått litt bort ifra slik bloggen var før, og at jeg bare skriver om klesmerker..

Har alle denne oppfatningen?

Det er ikke å stikke under et bord at det er greit å få sponset diverse til barna, så lenge jeg står for det selv. Men jeg føler også at jeg ikke har så mange sponsede innlegg, men at jeg heller har begynt å skrive på hva barna har på eller hvor det er ifra, nettopp på grunn av at det var så mange som spurte, og ikke fordi det er sponset – noe som kan oppfattes som spons?  (..puh-langt!) Så kanskje jeg heller skal slutte med det? – for barna har jo klær på hver dag, og jeg bare “MÅ” jo ta bilder, så selv om jeg har tatt bilder av dem med klær, er det som regel ikke et sponset innlegg…

Feks disse innleggene med “søskenkjærlighet fra Wheat” og  “HappyBoy Filip”
Der er faktisk klærne handlet selv (brukt det vi har hatt fra før fra merket), men Wheat stiller med gavekort til en GiveAway.

…og GiveAways er vel OK?

Søteste & Blideste Barnehagesnuppa (..som i skrivende stund STÅR i stolen sin og roper “mere mere mere”!!!! )

…tre brødskiver til frokost, og 2 glass biola, så er maskineriet hennes i gang for fult. Det høres ut som vi har en inder i hus….!

24 kommentarer
    1. Synest bloggen er fin:) når du siere det er det kanskje litt mere fokus på klær og merker, men ikke i overkant:) dersom du legger inn innlegg om andre ting i tillegg/i stedet for blir den enda bedre:) stå på, du er en inspirasjon:)

    2. Elsker å lese bloggen din =)
      Å synes det er bra du skriver hvor klærne er fra. Lilja har så mye fine klær som jeg kunne ønske min lille prinsesse også kunne ha,men kan dessverre ikke prioritere å kjøpe de “dyre“ merkene.
      Synes det er greit med fokus på klær så lenge det er endel andre innlegg itillegg=)
      Synes også det er vanskelig med `pynte` klær når man må bruke ull.

    3. Jeg tenker som så at når du forandrer deg fra å være bare Rachel til mammaRachel vil også fokuset på bloggen endre seg. Det er vel ikke unaturlig at du er opptatt av klær – både til deg selv og til barna, og innslag av ‘babyfashion’ med shoppetips er vel ikke å forakte! Det verste jeg vet er når jeg ser noen snakke om noe kult og nytt, men at de ikke sier hvilket merke det er eller hvor det er kjøpt. Da får jeg en slags desperat følelse og bare MÅÅÅ finne ut av det :p Men en herlig blanding er alltid det beste! Ikke bare klær, men en del (tihi) 🙂 Men, for å klargjøre for alle lesere (og for sponsorers del) kan du kanskje skrive klart og tydelig at dette innlegget er i samarbeid med “Lille Martine”, “Søte Små”, “RisaRosa”, “Wheat” osv så blir det ingen tvil? 🙂 Ha en god dag**

    4. Har ikke å imot at du blogge om merkeklær og klærne te ungan! Du har værtfall en god smak når det gjeld klær, for både du og ungan din har my fine klær! Dåkk e en flott familie!:)

    5. Synes bloggen din er fin jeg, og jeg har ingen barn selv så er ikke så fryktelig opptatt av barneklær 😉 Men folk spørr jo uansett, det merker jeg jo selv hvis jeg ser noen fine klær også har ikke bloggeren oppgitt hvor det er kjøpt. Da får jeg en trang til å finne ut hvor jeg kan få kjøpt det selv!! 🙂 Så ja til å oppgi hvor du har kjøpt det, både på mammsen og barna! 😉 Dessuten synes jeg det er fint at du lager et skille i innleggene når det kommer giveaways eller sponsing, da vet jeg jo hvor jeg kan stoppe å lese dersom jeg ikke er interessert 🙂

    6. Liker bloggen din veldig godt som den er! 🙂 har selv to små på 4 og 2 (en av hvert kjønn) og liker veldig godt klestips og giveaways 😉 er jo veldig stas med klær til de små 😉 🙂

    7. Jeg, som ikke har barn selv, synes det blir veldig mange innlegg om klær og mye som åpenbart er reklame. MEN jeg leser bloggen din fordet fordi dere er en helskjønn familie og du blogger som regel kjempebra 😀

    8. Unni: så bra 🙂 sånn ca enstemmig om at jeg skal fortsette som før! FLOTT! 😀 Jeg synes faktisk at wheat sine klær er normale (..om man kan si det?!?) i str. Filip bruker 3 mnd (bittelitt stort enda siden han bare er 2 mnd) og Lilja bruker som regel 12 eller 18 mnd. 18 mnd er litt stort til henne, men det er jo fordi hun er så liten 😛

    9. jeg syntes absolutt ikke det er for mye sposorinnlegg. altså, det er jo bare suuupert at du linker til klærne siden barna dine har så masse fint, og du er så flink til å sette sammen antrekk! Det er jo bare et pluss for oss som kan “stjele” litt inspirasjon 😀 YOU GO SUPERMOM!

    10. Lisa: ja, sant, det har jo blitt mamma rachel, og ikke bare rachel! En naturlig overgang! 😀 Men tar tipset 😉 stadig forbedringer i denne html verdenen!! 😛

    11. Tonje: synes jo selv det er fint å se hvor folk har kjøpt klærne om jeg liker dem, så slipper jeg å lete selv! 😛 😀 og ja, jeg skal selvfølgelig lage andre innlegg enn med bare klær! 😀

    12. jeg elsker bloggen din og liker det du skriver om! det eneste jeg syns som mangler litt er mere om deg og robin, for du er jo ikke bare mammarachel 😀

    13. Jeg synes det er flott at du skriver hvor klærne er kjøpt. Men har også tentk tanken om at bloggen har forandret seg etter du fikk sponsorer. Synes faktisk det blir litt mye giveaways jeg! Ikke at det ikke er en fin ting og gjøre, men foretrekker heller og lese om dagligdagse ting:)

    14. Jeg savner også flere dagligdagse bloggeinnlegg, enn bare en masse klær sponsing innlegg, som kan bli litt kjedelig og litt for mye i lengden 🙂
      Merker det selv, de dagene du skriver om dagligdagse ting så leser jeg ivrig igjennom, de dagene det er give away, eller sponseinnlegg legger jeg bare bloggen ned og sukker litt 😛
      Liker bloggen din veldig godt jeg, ligger på bokmerkelinjen 😉 Stå på!

    15. Hei!
      Tenkte bare å si at hovedgrunnen til at jeg nå har blitt fast leser og avhengig av bloggen din er at du skriver så mye om barneklær, elsker give-awayene dine og håper virkelig at det kommer flere!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg