Søskenkjærlighet by Wheat…

Det er ingen hemmelighet at vi er en “kosete” familie. Vi koser, kysser og klemmer så ofte vi kan, og prøver også å lære Lilja at vi skal være gode med hverandre. Kose masse masse. Det ser ut til at denne delen av oppdragelsen er godtatt, og det å være god og snill er noe hun klarer veldig godt. Lilja er veldig opptatt av Filip, og “steller” god med han. Gråter han, er hun bortom forå gi smukk, eller bare stryke på hodet. Hun har nok sett hva jeg og Robin gjør, og prøver jo så godt hun kan å gjøre det samme. Ofte går det litt over stokk og stein, men det er i utgangspunktet godt ment! Lilja er ei go’jente, og deler ofte ut slengkyss titt og ofte til kjente og ukjente!I dag var de også utdeling av kyss under morgenens fotoshoot!

Barnas “outfit” er fra barnemerketWheat. Du kan delta i konkurranse om et gavekort på 500 fra Wheat HER


Lilja outfit fra Wheat kan kjøpes HER:
Strømpebukse ( kjøp 3 for kun 199 kr!!), Lilla Body 159 kr og Lilla sjernebukse 122kr


Filips outfit fra WHEAT kan kjøpes her:
Stripete bukse 220 kr, Lyseblå Body 85kr (billig til å ikke være H&M/Cubus!) + Grå strikka genser 466 kr

 

GIVEAWAY FRA WHEAT

HUSK å meld deg på pågående giveAway fra WHEAT! ! ! !

Vinn gavekort på 500 kr fra WHEAT.no

KLIKK HER

 

Konkurransen avsluttes ONSDAG 31/10/12 kl 18.00

 

10 kommentarer
    1. Ikke for å være “slem” elle negativ, men likte bloggen din mye bedre før når så å si ingen av inleggene dine handlet om å reklamere for klær. Nå er det jo reklame for barneklær i hvert inlegg…synes det er litt kjedelig siden jeg likte bloggen din så godt før 🙂 Det er greit i noen inlegg men ikke så å si hvert eneste 🙂

    2. ida: Slike kommentarer er ikke like trivelige å få =/ jeg skjønner hva du mener, at bloggen har forandret seg med tiden, men føler også at jeg skriver om de samme tingene, bortsett fra at jeg linker til klær. For en stund siden fikk jeg så mange hendvendelser om hva Lilja hadde på seg, og jeg forsto det slik at flere ønsket å vite hvor klærne var fra. Det er jo ikke slik at alt jeg linker til er sponsorting 🙂 Det meste er jo det jeg kjøper eller har i skapet, men det kan kanskje fremstå som om at vi får klær i bøtter og spann. Det er ikke realiteten. Av de siste10 innleggene er det kun to som er opp imot et bestemt merke/sponsor (wheat). Jeg prøver jo å flette bildene av klærne inn i noe hverdagslig..men hva er det du savner da? 😀

    3. Jeg skjønner, kanskje det føles mere sponsorrettet enn det faktisk er 🙂 Vet ikke helt hva jeg savner egentlig, tror kanskje det har noe med at veldig mange blogger for tiden blir sponset så da blir det til sammen veldig mye rundt akkurat det. Siden det sikkert er mange barnemødre som leser bloggen din skjønner jeg at de er interessert i det, men jeg som ikke har barn har ingen interesse for det 🙂

    4. ida: ja, jeg skjønner deg veldig godt, så tar det i betraktning 🙂 skal pønske litt på det, og se om jeg finner på noe lurt 😛 Men synes det er veldig fint at noen sier ifra når man begynner å lette fra jorda..! 😀

    5. Viss det er noen givaway eller sånn som er som jeg ikke vil delta på så gjør jeg det ikke værre enn å bare bla forbi dem… også leser jeg det jeg vil 😉
      Synes outfit bildene av barna dine bare er søte 😉 og fine! 🙂
      JEG liker bloggen din VELDIG godt nå også! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg