Jeg ELSKER disse…!

Det er vell rundt ett år siden jeg la min elsk på disse Mille Moi koppene.
Jeg kunne faktisk ha drukket hva som helst fra dem, og det har vært godt, bare fordi de er så lekre!

Jeg har kjøpt mine hos Frk. Wickstrøm her i Trindheim, men de er å finne i mange interiørbutikker + på nett !
Jeg har slått til de gangene de har hatt 2 for 1, så da blir det jo ikke mange kronne for dem !

+ at de er jo flotte å bruke som pynt. Feks sette dem frem på bordet med marsmellows, teposer, eller noe godt i ! 🙂 hva trenger man skåler til, liksom??


Bastion Serien fra Mille Moi kommer i mange farger, og som dere ser, så klarer ikke jeg velge hvilken farge jeg skal ha!!

– så da ble det alle da…!

 

(PS: hos LilleMartine får man nå to av koppene til redusert pris. LØP OG KJØP!! )

8 kommentarer

Siste innlegg