LiljasFavorittPlagg + VINNER av konkurranse

Det høres absurd ut at ei jente på 1,5 år skal ha favorittplagg, men sannelig så har hun det. Hun kommer stadig vekk med denne jakken fra Memini. Jeg tror nok det er disse duskene som trekker oppmerksomheten, men i tillegg så er den jo supersøt, så da er det helt OK for mammsen også! Lilja er nok født inn i en stor garderobe, så klær, det har vi mye av. Nå er det jo faktisk mye mer spennende med barneklær enn det er med klær til meg selv, så mammsens outfit er ofte “utgått på dato”. Her bruker jeg fortiden det som er i skapene, og har planer om å heller unne meg noe når kroppen er på plass. . .

Snuppelura i shorts og jakke fra Memini – kan kjøpes hos SøteSmå HER & HER . Body under jakken fra WHEAT, Hårbåndet er fra Elinas Englebånd, Sko fra Falkanger og strømpis fra LilleMartine. (innlegget er ikke sponset, men greit med linker, vell??)

 

Vinneren av “The Inside Story – Facebook” konkurransen er kåret, og vinneren er:

VERONICA JØRGENSEN

(Veronica Jørgensen vil motta et gavekort fra www.miinto.no på 200 kr, for å ha likt min facebookside “The Inside Story”)

Meld deg inn i gruppen og bli med i flere løpende trekninger 🙂


 


 

4 kommentarer
    1. Nydelig genser på en nydelig jente 🙂 Jeg prøver å få gutten min til å se litt “stylish” ut he he, men det er et labert utvalg av gutteklær for tiden desverre. Ellers så er det bare jeg som ser på feile steder…

    2. mynewlife: Jeg syens det er såå yme fint til gutter, men vanskelig å vise frem når de bare ligger. Det er enklere med klær til de minste når de ihvertfall klarer å sitte selv 🙂 Men merker som wheat, memini, miniature, molo of norway, + en god del mix med hm/Kapahl er det vi har i skapet til minstemann 😀 Gleder emg til han er gammel/stor nok til å bruke pomp de lux klærne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg