Lørdagsfjaseri

Hæ, er det lørdag allerede? Jeg har å takke avtaleboken min for at jeg faktisk klarer å henge med på hvilken dag eller dato det er.  Ja, også i helgene så har jeg jo ei ekstra snuppe å kose med på dagtid, og av og til en mann, så slik holder jeg “orden” på at det ihvertfall er helg!! Når det kommer til andre ting å holde orden på, flyter de litt om hverandre for tiden..

I dag sto vi opp tidlidlig alle mann.Det vil si at Robin er oppe grytidlig( sånn ca rundt 05), mens vi andre står opp til det som er vanlig tidlig, altså rundt 07. Vi koste oss i hele 2 timer på badet, før turen gikk videre til City Syd for å møte skravlejenter og søte små. Filip koste seg i vognen, mens Lilja sjarmerte i senk.

 <3 Mammsen & Filip Valentin & Lilja Ambrosia <3

Bare fordi fornuften har tatt overhånd, ble det ikke handlet mer enn to bodyer til Filip.

Gutten skjiter jo seg ut opp etter ryggen hver dag, så her i huset er det forbruk på slikt!

Hvor lenge denne kjøpefornuften varer er jeg sannelig usikker på, og det er jo ikke lenge til vi må begynne å vende på kronene for å kunne bygge drømmehuset. Jeg har allerede begynt å planlegge rommene, så om en liten stund, skal dere få en sniktitt på VillaRachel !

 

Har du et tips til en interiørblogg, nettside eller butikk som du tror er etter min smak, takker jeg ja til inspirasjon!!

 

I skrivende stund har far i huset kommet hjem fra jobb, og vi skal pønske ut noe lurt å edrive resten av dagen. I morgen blir det nok lekeland og andre fanterier!

Hva pleier dere å gjøre i helgene?

6 kommentarer

Siste innlegg