Barneleker = FARGER! + GIVEAWAY

NB: GiveAway fra LYKKELAND nederst i innlegget!!!!

Når det kommer til barneleker er det ofte at jeg lar være å kjøpe fordi jeg ikke vet hva barna vil ha. Altså, alt som er nytt er jo spennende, men målet er jo at det skal være spennende litt lengre enn den første timen etter at det er kjøpt. De gangene vi har kjøpt eller fått leker, har vi pleid å rydde unna det gamle, for så å bytte etter noen uker. Frem med det gamle og bort med det nye. Slik blir de ihvertfall ikke lekene “grønn av kjedlighet” etter en stund..

Men hvilke leker skal barna ha? Finnes det gode og dårlige leker? 

Har du en koseunge som liker kluter og bamser? Trenger man lekematte eller babygym? Skal fargene være ensfarget eller flerfarget? 

Her her i heimen går det i duse farger, men når det kommer til leker, så skal de etter min mening ha sterke farger!

.. og jeg synes at noen leker er bedre designet til barn enn andre, feks den berømte giraffen SOPHIE!

VI ELSKER SOPHIE!

Filip har en “badesophie” og vi venter på flere sophie produkter i posten!! Dukken er Liljas og heter “Clara”. Hun er en av mange dukker fra merket “RUBENS BARN”.
(varene er fra lykkeland.no)

Da Lilja var mindre, var hun skikkelig glad i alt med lapper. Hun koste med merkelappene på kosedyrene, på vippestolen, på klærne.. ja, you name it! Så det var genialt da jeg fant ut av merket som heter SNOOZEBABY. De har laget flere koseleker med slike lapper som barn er så glade i! Vi har fått i oss en “god bok” fra Snoozbaby gjennom nettbutikken Lykkeland.no (de forhandler diverse til de minste).

Og til alle de kosebarna der ute, så bare må man jo ha noe fra samlingen til BUNNIES BY THE DAY ! !

Filip har tøflene,og lekeringen i blå, og Lilja har en grønn kanin fra Bunnies by The Bay. De er supermyke og er blitt til favoritter!!

GIVEAWAY:

I samarbeid med Lykkeland gir jeg bort TO gavekort på 400 kr til bruk hos www.lykkeland.no

For å delta må du:

LIK lykkeland på facebook

♥ Skriv dine TRE favoritter fra www.lykkeland.no, som en kommentar i dette innlegget

Vinneren kåres ONSDAG 24. OKTOBER

 

LYKKE TIL ! ! ! 🙂

 

MELD DEG OGSÅ PÅ:

GiveAway – gavekort på 500 kr fra www.søtesmå.no

Giveaway fra Miinto.no

 


 

 

 

 

60 kommentarer
    1. Jeg elsker Lykkeland, og har likt siden på facebook 🙂
      Mine favoritter som jeg har handlet hos Lykkeland er:
      1. AhGooBaby stellematte
      2. Sophie giraff med TutimNYC
      3. Sophie badeleke og biteleke i naturgummi
      Badeleken er like populær måned etter måned og trengs ikke byttes ut engang for å fange interessen 🙂
      [email protected]

    2. Mye spennede på lykkeland.. Har likt siden 😉
      1. Øreringer med swarowskikrystaller..
      Er ikke så ofte at jeg unner meg selv noe etter jeg ble mamma..
      2.simply diglibgos apen.. Den er så nydelig 😉
      Finn å bruke til når man synger eks. 5små aper katter satt i et tre..
      3. Babyspenne med beig sløyfe
      E så finne spenner som er fin til helga bruk 🙂

    3. likt siden =)
      jeg er enig, sterke farger er veldig stimulerene og det er det det går i her også! og leker med lyd er heller ikke feil =)
      3 favoritting:
      1. sophie og so pure bitering -fordi jeg mener at biteringer er ett must!
      2. orginal deglingos – kua milkos. rett og slett for disse kosedyrene var humoristiske, og geniale på samme tid! looooooves it <3
      3. rosa pura tåteflaske, for den er lekker og praktisk, og man kan ikke få nok flasker! (ikke her i huset hvertfall). nå hørstes det ut som om vi har veldig mye flasker, noe vi ikke har... derfor trenger vi en ny! =)
      dette blir spennende! 😀
      [email protected]

    4. Mine favoritter er:)
      1; sophie,
      2; turkise stellematten
      3. øredobbler med swarovski.
      ps: det er ikke mulig å linke til kommentar feltet ditt.

    5. Jeg syns leker må være litt fargerike ja, det fenger barnets interesse mer.
      Jeg er også av den oppfatning av at barna ikke trenger all verdens med leker,
      jeg syns nok at dagens barn har for mye. Men noe må de ha, og da er det viktig at det gjerne er leker som pirrer kreativiteten og fantasien litt. Barn er fantastiske, og de kan jo finne på all verdens utfra en stein eller en pinne. Og alt hva de legger merke til. En gåtur kan jo resultere i det største skatter, hehe, utrlig. Vi voksne kunne med fordel lært litt fra våre små, ikke minst det å se glede i det minste ting, og skjønnheten i en vissen kongle 🙂
      Jeg blir gjerne med på konkurransen din. Har trykket “liker” på siden deres.
      Jeg hadde adri vært innom den nettsiden før, men jeg må so jeg er imponert. Så utrolig mye flott. Var vanskelig å velge, hehe.
      Men om jeg skulle sette opp tre ting, ville jeg gått for disse tre:
      1. Sophie badesett
      2.So pure bitering
      3. Ahgoo stellematte (earth)
      Ha en fortsatt fin kveld videre.

    6. Jeg har likt siden på facebook:)
      Mine favoritter er
      1) Sophie la Girafe
      2) Sweet Dreaming sutteklut (elefant-rosa)
      3) Moochi kosekanin
      Lekekurven fra perfect home var jo kjempenydelig:) Må man på “party” for å få kjøpt den? 🙂

    7. Har likt på facebook:) Mine favoritter er:
      1: Naturgummi stableklosser
      2: Sophie badeleke og bitering
      3:Sophie le girafe melaminsett

    8. Vi venter ei jente og har termin om 10 dager:)! Jeg har fått mange gode tips om leker som kan være fine å ha og deriblant giraffen sophie.
      Vi ønsker oss derfor:
      1) Giraffen sophie
      2) Ranglen med giraffen sophie
      3) Badeleken med giraffen sophie
      Til nå har vi ikke kjøpt noen leker, for uten noen kosedyr, men kunne veldig gjerne tenkt oss noen av disse lekene. Håper vi er superheldige og vinner gavekortet!! 😀

    9. Mine 3 favoritter som jeg håper jeg vinner til mitt lille tantebarn som er ventet i desember 🙂
      1. Sophie og badeleke
      2. Sophie la Girafe Nyfødt-sett
      3. Little Rubens Party – Meiya

    10. Nå har jeg nettopp likt lykkeland på facebook og mine tre favoritter er : Badepuslespill fra Sophie, Janus prinseull jakke (de har kun en igjen og den er i rett størrelse!), happy dressing trekk til stellematte, flodhest grå 😀

    11. Mine 3 favoritter fra lykkeland.no er giraffen sophie, deglingos aktivitetsspiral og deglingos sekk 🙂
      Har likt siden på facebook 😀

    12. Nå har jeg likt siden på facebook 🙂
      Mine tre favoritter er:
      1. Giraffen Sophie – nyfødt sett
      2. Deglingos spilledåse – Frosken Croakos
      3. Giraffen Sophie vibrerende biteleke

    13. Liker på facebook!
      3 favortitter:
      – Bark kosedyr (hånddukke)
      – Rubens Barn Original – Emil
      – Sophie og Snoozebaby sutteklut (flere farger)

    14. Vi har også vært glad i Sophie, leker med lapper og Rubens Barn. Minsten går rundt og triller på Rubens Barn dukken sin støtt, hun får være med på bilen hans også. <3
      Lykkeland har jeg ikke sett før, men de har mye fint ja, har likt de på fb. Og mine favoritter er Rubens Baby, Sophie biteringen, og SnoozeBaby Moochi (tror jeg, jeg liker Trøstisar også, og hevea badelekesett).

    15. Hei
      Jeg liker:
      1. AaGooBaby stellematte (turkis)
      2. Sophie la giraffe
      3. Sweet dreaming sutteklut, turkis.
      Var mye fint på lykkeland.no, både til liten og stor ;0) Håper jeg vinner :0)
      Mvh Kirsti

    16. Farger på lekene er et must, det stimulerer samtidig som det er koselig syns jeg 🙂
      Vært inne på Lykkeland mange ganger og sikla litt, utrolig mye fint der 🙂
      Mine tre favoritter (vanskelig å velge, gitt!);
      – Jinx kosedyr
      – Sophie la Girafe – badesett
      – Sophie la girafe og naturlig biteleke

    17. Sophie er bare herlig, så kjekk til sønnen som plagdes så mye med tennene og en fin leke. Han hadde med Sophie over alt før.
      Superkjekk giveaway! 🙂 Jeg slenger meg med. Tre favoritter; Sophie la Girafe, Simply deglingos – Apen Bogos og SnoozeBaby – aktivitetsbok.

    18. Liker lykkeland på Facebook 🙂
      mine tre favoritter er:
      1. Sophie La Girafe
      2. Janus ull body
      3. Pura tåteflaske
      jeg har ikke prøvd ut noen av disse produktene. har hørt såå mye positivt om Sophie la girafe så håper å få testet ut denne en dag!:) janus ulle brukte mange av barna i barnehagen jeg jobbet i å hørte så mye ros fra foreldre, og Pura tåteflasken så jo veldig fin og spennendes ut 🙂
      [email protected]

    19. For en herlig side, gått glipp av noe der! Takk for tips!:)
      Favorittene må være:
      Bunnies by the bay- Rutabaga Bunny
      Orginale Sophie La Girafe
      My Cinnamon girl kjole til jente i brun, Rosie kjole
      [email protected]

    20. Her kan en farmor med 4 skjønne barnebarn (snart 5) gå helt berserk 🙂
      Sophie giraff har prinsessa som nå er 4 år hatt mye glede av,lillebroren på 3 mndr kan overta den nå. Men ønsker meg Sophia til det kommende barnebarnet,de bor i utlandet,ikke sikkert de finner den der !
      Så har jeg lyst på Clara -Rubens barn til en av prinsessene våre +de blå tøflene til Bunnies by the day !! Krysser fingrene !:-)
      [email protected]

    21. Jeg vil gjerne prøve lykken 🙂
      Liker på Facebook & 3 av mine favoritter er 🙂
      #1 Sophie la girafe og naturlig biteleke.
      #2 Skipit’s snugs
      #3 My CinnamonGirl -Rosie kjole (lys brun) til jente
      Ønsker deg og dine en kjempe fin uke.
      Stor hilsen fra Monica Karin
      [email protected]

    22. ???♦??? Takk for en koselig blogg ???♦???
      ► og for en premie! =))
      ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)
      ——> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding
      Masse julegaveideer å hente fra Lykkeland. Har disse 3 som favoritter:
      ► Rubens baby- Molly
      ► Sophie la Girafe – Leke – og drikkesett
      ► Pura tåteflaske (lilla)
      Ha en fin kveld!
      Hilsen Kirsti ([email protected])

    23. ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿
      Blir veldig gjerne med!
      Mine må bli:
      Pura tåteflaske,
      Matrosdrakt,
      Cozy boy brun,
      =)
      *Krysser virkelig fingrene her*
      Ønsker deg og dine en super fin dag videre 🙂
      ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿
      [email protected]
      ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿

    24. hei 🙂 liker bloggen din og nå liker jeg også lykkeland på facebook.
      det jeg kunne ønske meg er mycinnamongirl kosedress, sophie giraffen med kosedyr og gavekoffert . spennende 🙂 ha en fin kveld

    25. Jeg elsker giraffen sophie, så dermed må det bli disse tre:
      1. Sophie la Girafe – So Pure aktivitetsspiral
      2. Sophie la Girafe hygienesett
      3. Kampanje – Sophie og So Pure bitering.
      Hadde vært supert med gavekort, da det er nok av innkjøp til lillebror som kommer på nyåret…. : )

    26. Hei 🙂
      Blir veldig gjerne med 🙂 Liker bloggen og liker Lykkeland.
      Disse falt veldig i smak her:
      * Rubens barn *
      * Rutabaga buddy blanket *
      * Kyboe klokke rosa *
      Ha en koselig høstuke!
      Beste hilsen fra Merete
      [email protected]

    27. har likt siden på facebook og mine tre favoritter er
      1:sophie la girafe
      2:my cinnamongirl rosie kjole(lys brun)
      3:trippelblomst spenne(plomme) fden lille prikken over i`en

    28. Slenger oss med i siste liten 😉
      1. Sophie ( Eneste leken jeg hadde kjøpt før Tiril ble født, men som vi har klart å miste!)
      2. Snoozebaby sutteklut (vi er flere som er fasinert av lapper;)
      3. Rubens Barn Original – Meiya (dukker er så koselig, og denne var fantastisk søt)
      Håper dere får en flott dag 🙂

    29. -Likt på facebook.
      -1: Sophie le Girafe er jo alltid en favoritt, selv om prinsessa har vokst fra den så er det en genial leke, både søt og utrolig fengende for de små!
      2: Kyboe klokke rose gold/hvit
      3: Lue i strikk med fletting og ponpon dusk i racoon (offwhite).
      TVITVI

    30. Mine 3 favoritter må nokk bli:
      Trøstisar koseplaster (Ufattelig søte!!)
      Mycinnamongirl Rose kjole brun
      Joy design gråbrun lue
      Har likt siden på facebook 🙂

    31. He, jeg vil gjerne være med og mine favoritter er:
      1. Rubens ark- elefant
      2. Trøstisar – koseplaster
      3. MyCinnamonGirl – Rosie kjole
      Hilsen Margrethe, margrethekarijord(ætt)gmail.com

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg