Bryllupsforberedelser – DIY – SneakPeak – invitasjoner

Jeg har ikke skrevet så mye om bryllupet enda, og det er rett og slett fordi jeg ikke vil røpe for mye til de som blir bedt. Store deler av slekningene våre og venner leser jo skribleriene mine, så noe må jo holdes hemmelig for dem også. Det jeg kan si er at jeg har lenge grublet på hvordan jeg skal lage bryllupsinvitasjonene, og klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Jeg vet jeg skal lage dem selv, men tror jeg snart har kommet i mål.

Jeg føler fortsatt at det er utrolig mye som gjenstår, og at tiden allerede er knapp!

Før bryllupet så er det jo dåp, jul, byggestart, jobbstart, barnehage for Filip… så synes liksom det er MYE som skal skje det kommende året…!

 

Stay Tuned, så skal jeg komme tilbake med mer til bryllupet etterhvert! 😀

 

9 kommentarer

Siste innlegg