DIY – til Barnerommet

Jeg har LENGE lett etter fine billige trebokstaver for å ha på veggene på barnerommet. Da snakker jeg billigere enn 99 kr bokstaven, og som er i en fin “font”, men jeg har enda ikke hadd hellet med meg. Noen som har tips til plasser de selger? Under letingen har jeg kommet over mange kule nettsider, og noe blir man jo fristet til å kjøpe. For noen dager siden bestilte jeg litt småtterier, for å male selv. Nettbutikken Creative Company hadde masse masse kule ting, og hadde døgnet hatt flere timer, skulle jeg kjøpt julegavene her, for å sette et personlig preg på dem selv..

Jeg har kjøpt noen kleshengere, stjerner, bilderammer i 3 pk, bilderammer som ser ut som et slått, babyrangle, byggeklosser og litt maling.

Resultatet får dere se når jeg er ferdig. . . .

DIY – betyr da å gjøre det selv (do ot yourself) – så nå er det bare å sette igang med å male, og lage det akkurat slik man vil 😀

 

5 kommentarer
    1. Skeidar har hvite trebokstaver til 15 kr stykke eller noe i den duren. Vet de har veldig mange igjen på tillertorget iallefall, så stikk innom der å ta en titt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg