Oppdatering fra Filip

Foreløbig så priser jeg Miniform, og krysser fingrene på at både luftsmerter og utslett går hånd i hånd, og har planer om å forsvinne. Per nå er utslettet nesten borte, og etter vi begynte med miniform dråpene er det kruttlapper i bleien! Stakkar lille Filip skvetter til når det plutselig kommer lyd ut av baken etter mange dager uten..! – jeg må faktisk le litt..!

Jeg har masser både mage og rygg, “syklet”, rullet og “hugget ved” i flere timer om dagen, og det ser ut til å hjelpe. Fra å gråte flere timer i strekk, til å porsjonere det ut i små intense 5 minutt, må jeg si at det er stor forbedring, og at jeg håper på at dette er forbigående, og ikke kolikk, som vi først trodde!

<3 Min lille skatt <3

7 kommentarer
    1. Her reddet minifom kveldene, gikk fra grinebyer hver kveld, til så godt som ingenting 🙂 Prøvde å slutte en gang når tuppa var rundt halvannen mnd, men da kom det tilbake.. Så vi brukte det til hun var cirka tre mndr 🙂 Og da synest jeg det er litt rart at de sa når vi var på barneklinikken at jeg kunne bare slutte med det for det hjalp ikke, når vi visste at det funket 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg