Mammsen Tipser

Det er faktisk ikke tull at det er svindyrt å gå hjemme med barn, spesielt når de sover.

I dag vil jeg tipse nettbutikken KidsBrandStore, som er en nyåpnet nettbutikk med barneklær her i Norge. Svenskene har lenge hatt muligheten til å handle herfra, men nå får altså vi også lov til å gå bananas! De fører merker som ihvertfall ikke jeg har funnet over alt, som blant annet Lundmyr Of Sweden, Ducky Beau, NoaNoa, Ralph Laurent, Boss, Mikk-Line, mfl.

Og selvfølgelig er ønskelisten herfra også lang!!

LilleBrors Ønskeliste: (klikk på bildet og kom til min favoritt av disse plaggene)


….og denne dukker nok opp i postkassen om ikke så alt for lenge!! Se så tøff og supersøt!

…kanskje en Joggis fra BOSS?? ELSKER de to luene!(den med striper til kun 189kr, og den med ørelapper til 238kr !!

Tenk så tøff lillebror blir med dem da!! Hihihihi

…. KidsBrandStore har barneklær fra 0 – 16 år, så utvalget utover dette er mye større.

De har også slike “snobbemerker” til barna, så her er det bare å kle dem opp!

(….klikk på bildet og du kommer til Liljas førsteplass på ønskelista)

Her om dagen snakket jeg om vinterdresser, og senere kommer det et innlegg om akkurat vinterdresser. Men først så bare må jeg vise dere DENNE:

(…hadde de hatt den i vår str så hadde vi kjøpt denne på flekken, men minste str per i dag er 98)


I anledning deres nyåpning får DU 20 % på ALLE VARER, og rabatter liker vi jo??

Oppgi koden NORWAY -20 i kassen, og vips så sparer du noen kroner! 😉

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg