Dagens Barnehageantrekk

Det er flott med noen rolige dager så jeg klarer å “ta meg igjen” med bloggingen. Jeg ligger noen innlegg bak, ihvertfall om man skal prøve å lage det litt systematisk og oversiktlig, så det jeg ikke har fortalt er at i går kveld, etter at jeg hadde fotografert Sebastian, var med noen venninner på “outletshop”. Der var det blant annet varer fra MeMini. MeMini er da ett av merkene jeg ELSKER å bruke på barna, og det passet meg perfekt å handle til reduserte priser…!

Det ble en del handling, og Lilja fikk prøve ut noe allerede i dag.

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg var det barnehagefotografering i dag, og snuppa var selvfølgelig kledd til “PHOTOSHOOT”

Strømpebukse //NameIt//, UllShorts + Rosa UllJakke //MeMini//, Rosa Body //HM//

12 kommentarer

Siste innlegg