Mammsen og barna en lørdag formiddag!

Robin er på jobb, og jeg og barna har tatt en rolig start på dagen. Det å begynne dagen med to små under dyna er magisk godt. Ihvertfall de få minuttene Lilja klarer å ligge rolig, før hun blir for ivrig og bare MÅ opp for å kose med lillebror. Ja, for det har tydeligvis blitt en rutine å kose med Filip når hun står opp. Jeg får en liten kos jeg også, men jeg er på langt nær så interessant som han.

I går var Lilja hjemme fra barnehagen, og da glemte selvfølgelig jeg å ta med uteklærne hjem fra barnehagen på torsdag, så da vi skulle ut i dag, og det regnet, måtte vi improvisere.Friskluft bare MÅTTE vi ha! 


En fornøyd Liljasnupp sitter på hos Lillebror!
Jakke fra //Racoon//, Votter fra //HM//, Lue fra //LilleMartine//

Vi tok turen til barnehagen for å DISSE!

Jeg hadde også med meg bæreselen som Lilja fikk sitte i på vei tilbake, og der klarte hun faktisk å sovne.

….Så litt frisk luft, et par meter gåing på egenhånd og en god dose “dissing” er oppskriften på trøtte barn!

 

…Nå derimot klarte begge å våkne samtidig, så da er det ikke plass til pcsitting lengre..!

Senere i dag skal vi i bursdag alle mann, så det kan jo bli spennende å få hele FIRE stk klare til fest 🙂 

 

 

11 kommentarer
    1. Hei! Nydlige barn. Moro å se, for jeg syntes jo han minsten din er så lik søsteren sin. søtt!! Men har ett spørsmål? Hvorfor har du ikke tvillingvogn?? 🙂

    2. Hei, samme lurer jeg på! Hvordan fungerer det ikke å ha tvillingvogn når aldersforskjellen på barna er så liten?
      Jeg venter barn nr 2 nå til året. Da er eldstemann 18 mnd. Hvordan jeg skal gjøre det med vogn (tvillingvogn eller ikke) har blitt rene hodepinen for meg. Noen synspunkter/tips?
      Takker for svar 🙂

    3. Ane: Har ikke tvillingvogn nei =/ synes det er så dyrt, og da har vi jo plutselig bagvogn + trille + tvillingvogn..tar jo sånn plass..! Har sett på finn.no etter brukte vogner, men synes alle er dyre. Ønsker oss TFK!

    4. Siri: joda, det hadde nok vært det beste..men vi synes at det er litt dyrt (vi vil ha tfk), + at det blir jo mange vogner å holde styr på!! trille + bagvogn + sportsdel + tvillingvogn! hjelpes..!

    5. Anbefaler deg å se på babyjogger city select søskenvognen. Tar LITEN plass, tar mindre plass i bagasjerommet enn nitro cityn min til og med :))

    6. Jeg bare elsker å lese bloggen din 🙂 innom hver eneste dag, og alltid så koselig når du legger inn nytt innlegg!! Du er en inspirasjon, du gir energi gjennom bloggen til meg!
      å jeg trenger energi 😉 med 2 små å en dagligvarebutikk å drive, har vi det ganske likt! bare det at du har ENORMT med energi!!
      forresten, har dere ansatt en erstatter for deg, eller tar mannen alt? 😉
      Ha ei flott kommende uke!!

    7. irene: Takk for fine ord 🙂 Det er jo dere som gir meg mye av energien, så fint å kunne inspirere andre også! 😀

      Vi har ikke erstattet noen for meg. jeg tar det som har med personale + lønn, så tar Robin resten. Men nå skal det sies at vi har utrolig flinke ansatt som hjelper til å gjøre hverdagen lettere for oss alle 🙂 Robin jobber mye, og erutrolig flink til å fylle mine oppgaver, men jeg tror han gleder seg til vi skal jobbe sammen igjen! 🙂

      Ha ei flott uke dere også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg