07.09.2012

I går, torsdag, var jeg på kontroll med Filip, og gutten får sannelig i seg nok mat. Etter 10 dager har han gått fra 3585gr til 3630 gr, og med tanke på at de går ned en del etter fødselen, har han gått opp rikelig. Ellers var det bare vellstand med lillebror.

I dag dristet jeg meg også ut på tur for å hente Lilja i barnehagen.

Med vogn, to hunder og Lilja i bæresele, ble det nok belastning på kroppen for en dag.

…..etter kjent stil så sparer vi ikke på kruttet!!

…vi ble veldig populære i barnehagen da vi hadde med oss hundene.

Lilja har jo blitt hundepasser, og tok jobben meget alvorlig!!

Etter gåturen hjem fra barnehagen, fikk jeg god hjelp til å lage deilig middag til pappsen kom hjem fra jobb!

Pizzadronningen <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Søteste Lilja:)
      Alltid populært å ha med både babyer og dyr i bhg,barna flokker seg rundt.
      Så fint at lillebror legger på seg,tommel opp:)
      Jeg måtte jo så klart bestille jakker til begge barna her fra Racoon,knallfine!!

    2. Har du vurdert søskenvogn? Her var storebror 3 når lillesøster kom og jeg skulle ønske vi hadde søskenvogn den første tiden så vi kunne gått mer frem
      og tilbake fra barnehagen.

    3. Kjøp ståbrett til Lilja… Det er rett og slett gull!! Vi hadde litt startproblemer, men etter litt trening ble det en suksess.. 🙂

    4. Tonje: Takk 🙂 Liker jo ROOOSA vi da vettu, så det blir mye matching av klær 😛 Luen er ifra Barnas Hus. Husker ikke merket i farten, men den kostet 149 eller noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg