Den omtalte SYKEHUSBAGGEN!

Dagens facebookstatus lyder ” AJOUR – what a feeling”,

noe som innebærer at den berømte og omtalte sykehusbaggen faktisk er pakket og klar til avreise!

Det er så forskjellig hva man velger å ta med seg på sykehuset. Noen føler ikke de trenger noe spesielt, mens andre må ha både det ene og det andre.

Her er det jo ingen fasitsvar, men til de som lurer på hva jeg har pakket i min, så kommer en liten liste her:

Til hu MOR:

  • undertøy (briefs, sokker, ammebh, tøffluser)
  • Joggis (en stk blå joggedress kjøpt til anlending!)
  • 1 singlet
  • 2 t skjorter (..forrige gang var det jo melk over alt, så måtte skifte så ofte!!)
  • 1 stor god genser (..trøndervær = pleier å være kaldt!)
  • toalettmappe (litt sminke for å føle meg litt ok om vi får besøk + shampo)
  • Bind
  • Ammeinnlegg
  • RØD Solrik!  – bare må ha det…

Til “settingen”

  • Fotokamera (…ferdig oppladet så slipepr jeg lader!)
  • Videokamera (…ferdig oppladet!)
  • Helsekort + foreldrepapirer (…har ikke levert inn de enda jeg!)
  • Om jeg må vente til dagen jeg blir satt igang, tar jeg med pcn!

Til Hovedpersonen:

  • 2 x body (ulik str – med tanke på at han kan være gedigen!!)
  • 2 x bukse
  • 2 x sokker
  • 1 x lue
  • 2 x gulpekluter
  • 1 x smukk
  • 1 x strikket teppe
  • 1 x bamse
  • 5 x bleier
  • 1 x liten pk wipes

Til Pappsen:

  • Han får klare seg selv!
  • Vi bor nært sykehuset, så det er bare å kjøre hjem å hente det han trenger.


Man kunne hatt med så mye, men jeg lever i tro og håp på at dette skal gå bra, og at vi får komme hjem raskt. Mange lurer på om man trenger å ta med seg dopapir, men nei, jeg synes ikke man trenger det. Man kan jo skylde seg i dusjen om man har vondt, og tørke seg med et håndkle. Men som ejg nevnte over, alle har sine preferanser!

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg