Permisjonsfeller!

Permisjonen har begynt, og jeg vil påstå at det er mange feller å gå i her. En av dem er shoppingfellen!

Når man først er ferdig med å vaske hus og bake flere hundre kanelboller, må man jo finne på noe for å få fokuset vekk fra den gigantiske lillebror som ser til å kose seg glugg ihjel i magen, så min “last” har blitt shopping. 

I går var jeg på mitt andre Pop De lux party, og sannelig ble det svidd av noen kroner. Jeg lurer sannelig på om dere ikke må vente på smakebitene til jeg har fått varene, MEN i mellomtiden har jeg jo andre godbiter jeg har handlet. Det er jo EKSTRA morsomt å gå i butikker nå som jeg faktisk kan se på både til gutt og til jente, men litt for ofte tar jeg meg i å se på jentebabyklær!!

Jeg er usikker på hentesett til Lillebror, men ser for meg at han må ha på seg noe koselig når han skal hjem! hehe… med koselig, da mener jeg slike farger dere seg under. Duse, rolige farger! 

LOVE IT!

Både Lilja og Lillebror har fått seg en volurdrakt fra MeMini, og en bukse fra Mini A Ture. Sistnevnte var på salg på Bebito, og salg er vi glade i, ikke sant?

Ellers sp har det blitt body og bukse fra Kappahls Newbe serie på lillebror, og Lilla kjole + strømpiser på Lilja. Pene skal man være i barnehagen også!

Den lyseblå luen på bildet er fra Ebay. My beloved EBAY! Jeg betalte rundt 70 kr for den, og har tenkt å bruke den til nyfødtbilder. Gleder meg!!

Jeg kunne shoppet til kortet var tomt, men for å være litt fornuftig så venter jeg til lillebror er født med å kjøpe noe mer.

Det er tross alt bare 6 dager igjen!!!!! SEKS DAGER! Galskap..!

 

9 kommentarer
    1. Æ å vil ha lue!! Fikk du tak i dem vi snakka om???
      Herregud, snart har du lisjguten i arman :O Hjelpe mæ, 20 daga etter kjæm æ.. Må få sjå gutten snarest mulig etter fødselen, kanskje babyn min vil ut tidligere å 😉 haha <3

    2. Hehehehe. Ja, det er en felle det og. Men en veldig koooselig felle 😉 Og du har lov. Bare 6 dager igjen – så da må man kose seg med slikt. Skal si du står på altså, Rachel!! Har de siste dagene ikke hatt form til å kunne styre så mye – men sååå lyst når jeg ser alt du styrer med. Men jeg har jo god tid enda 😉

    3. Camilla: Jeg elsker jo å styre på, men må innrømme at nå er jeg faktisk sliten! Så heldivis er jeg ajour med vasking og sengeskift nå, så i morgen er det bare cafekos, og lørdag blir det familiedag! Så håper jeg virkelig han melder sin ankomst!!!

    4. Jeg gikk også i “shoppingfellen” i permisjonen min :p Men er jo koselig å endelig ha mye tid til slikt og 🙂 Kos deg med permisjonen og nok engang lykke til med alt fremover !

    5. så spennende!! Følger med hver dag altså. Masse lykke til. Lilja blir nok en flink og stolt storesøster:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg