Home Alone!!

Det å kose seg ALENE med en kopp kakao samtidig som man hører god musikk og lager fotoalbum, er noe jeg kjenner jeg har savnet litt. Robin har tatt turen til åre emd guttaboys i helga, og Lilja er hos svigerforeldrene mine på Frosta, og jeg har brukt de fleste av døgnets  timer på det årlige Rema 1000 riksmøtet. Det ble hele 15 timer i går, så i dag har jeg tenkt å bare nyte den lille tiden jeg har alene, før huset fylles på nytt. Jeg og Lilo (hunden)  nyter synet av pøsregn utenfor, og har tent lys i anledningen! Hehehe 🙂 Jeg ser ikke akkurat for meg at jeg kommer til å være spesielt mye hjemme helt alene i tiden fremover!

Dagen i dag blir rolig, og i morgen tar vi fatt på en ny og spennende uke. Det er bare 10 dager igjen til jeg mest sannsynlig er tobarnsmor, så i de få dagene Lilja er enebarn, skal det koses litt ekstra!

Ellers er alt klart til Lillebror kommer. Vi mangler babycall og hentesett, men det fikser jeg nok i en fei.

Sykehusbaggen er ikke helt pakket, men påbegynt. Det blir liksom ikke store sakene…!

…skal få Robin til å ta skikkelige magebilder når han kommer hjem. Er jo leeenge siden! Så får dere se denne store ballongen som snart skal forvandles til en nydelig skapning!


Farsk-Snuppis plukker småstein!

 

11 kommentarer

Siste innlegg