Knallfarger fra MeToo – kjolesnuppe –

Per i dag skulle man ikke tro at høsten snart er her.

Trønderne har nemlig atter en dag blitt velsignet med nydelig vær, noe en høygravid kvinne kanskje ikke setter like mye pris på som dere andre!? Her sitter jeg inne i finværet etter en times tid med modningsnåler i magen, og venter utålmodig på at NOE skal skje! Med beina høyt og laptopen på fanget, er det første jeg gjør å shoppe. Foreløbig bare “window” shopping, men NÅ begynner det å bli mye fine høstklær å finne.

For noen dager siden var jeg innom Lille Martine på byhaven her i Trondheim for å se om de hadde fått inn noe nytt og spennende. De hadde akkurat fått en stor levering fra MeToo, men nydelige farger, og ikke minst perfekte barnehageklær. Jeg ser jo det i etterkant at de fine dusrosa buksene til Lilja ikke lengre er spesielt dusrosa…og at det kanskje lønner seg med litt sterkere farger sånn innimellom!!

Kjolen er fra Lille Martine, og av merket MeToo. Kan fås kjøpt HER 🙂


Babyveggen hos Lille Martine på byhaven. DELIKATE farger!

Den desidert mest oversiktlige butikken med barneklær her i Trondheim, etter min mening!

NYDELIGE barneklær fra 0 – 14 år

(..og for deg som ikke er trønder, kan du kjøpe varene på LilleMartine.no

…og et mekka for pynteglade piker. Lilja begunner å ha et godt utvalg i spenner, men innen denne kategorien så blir det aldri nok!

Man trenger en spenner til et hvert antrekk! 😉

 – i nettbutikken får man kjøpt spenner fraktfritt!! De har også fast fraktpris på resterende, uansett hvor mye man kjøper til kr 49!

Ellers så har jeg enda ikke bestemt meg for hentesett til lillebror, men jeg har tittet innom nettbutikken dems, og funnet noe jeg liker!

Så nå er det bare å bestemme seg for HVA man skal kjøpe!!

 

Jeg tenkte å pakke fødebaggen min i morgen, så da kan dere få en smakebit på hva jeg har tenkt å ta med…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Thea har også mye i klær i duse farger, og jeg ser at det ikke akkurat er det beste for lek og moro i barnehagen. Derfor har jeg også begynt å kjøpe klær i sterkere farger 🙂 Nå vil jeg bare hoppe på et fly til Trondheim, å gå på shopping 🙂 Må dit iløpe av høsten ser jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg