Bryllupforberedelser – ebay is my friend!

Det skal mye til for at jeg klarer å sitte rolig over lengre tid, men sannelig så har Ebay klart det! 

De som allerede er bitt av basillen vet at det er et hav å lete i, og at man fort kan lete seg grønnihjel om man virkelig blir besatt. . . ja, for ikke nevne det at lommeboka KAN merke det. 

Som jeg nevnte tidligere ønsker jeg å lage lykter og vaser av diverse glass, for å prøve å kutte ned på noen av kostnadene. Ebay har vært min gode venn på leting etter både blonder, satengbånd, blomsterpynt og mere til. Pakkene har kommet på rekke og rad, og det er en fryd å stadig titte i postkassen. 

Jeg har bare så smått begynt på lyktene, for skal jeg lage lykter, skal jeg lage mange om gangen! Jeg liker at det vises når jeg har gjort noe, så jeg må gå “ALL IN” når jeg først skal!! ….Så nå venter jeg på de siste godbitene jeg har bestilt. Det blir nok flere bestillinger, for hittil har det gått i blonder, – men sannelig kan man bli lei dem også! 

Blonder ER billigere på Ebay, og totalt har jeg nok bare betalt rundt 100 kr inkludert frakt …noe av pynten ser dere her: 

Link til selger av hvitt bånd med perler HER

Link til selger av beige bånd nedert til venstre HER

Link ti selger av hvitt brendt blondebånd HER

Ellers er noe kjøpt på salg på Stoff & Stil, men uansett er totalpris for alt under 100 kr! 

 

 NB: husk å melde deg på GiveAway fra RisaRosa Design!!! KLIKK HER ! ! !

 

19 kommentarer

Siste innlegg