Dagstur på hytta!

Jeg er kanskje ikke den flinkeste til å slappe av slik andre gjør, så i frykt for å kjede meg i dag mens Robin var på jobb, tok jeg og Lilja en dagstur til hytta.

Der ble det winerbrød hos “Beste”, trampolinehopping og traktorkjøring hos mormor & morfar.

Trampolina ble en slager, og det å kjøre traktor var veldig veldig stas!!

Etter en uke i barnehagen, har Lilja rukket å fått sitt førse “knallogfall” sår, og den berømte “snørrnesa”,

så etter noen timer på hytta var hun klar for å ta turen hjem.

Kvelden endte i feber og ei utslitt lita jente!

 

Ellers så ble det jo litt shopping på veien til hytta. Vi skulle jo BARE kjøpe frukt på Rema, men på Malkviktorget hadde Princess jubileum,

og solgte alle varer i butikken til 2 for 1. Et genialt tilbud!!!

Så ja, det ble litt til både store og små! 😉

(..dere skal få se kuppene jeg gjorde i morgen!!)

 

 

 

7 kommentarer
    1. mammantiljessicaogbenjamin: jaaaa. jeg kjøpte myye fint!! og kunne brukt mange mange lapper til, hadde ikke Lilja vært så utålmodig 😛

    2. LINDA JOHNSEN: Genialt!! Og må malviksenteret hadd dæm 2 for 1, og ikke 3 for 2, så da får man jo eeeenda mer!! Men va bare sånn jubileumsdag greier.! Må kansje t uka å se om æ finn nå mer:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg