Tid til overs??

…er det virkelig mulig å ha tid til overs? Det trodde jeg sannelig ikke.

I dag var innkjøringsdag nr 2, så vi tuslet til bhg i 09 tiden med sekken full av ferdigmerkede klær.

Mammsen hadde jo sittet i hele går kveld med rettetang og merkelapper, så det skulle ihvertfall ikke stå på merkingen!!

Jeg var hos Lilja i rundt 30 min, før jeg sa “hade”, og dro for å TRENE! Jepp, du leste riktig. TRENE!

Min første tur på 3T på kanskje 4 måneder var som Høygravid, og jeg følte blikkene følge meg hvorenn jeg gikk.

Hvalrossen på tur, tenkte de nok. Men pytt pytt, jeg følte meg ihvertfall superbra etterjejg var ferdig med øvelsene.

Det ble noen bekkenøvelser, litt oppstramming av fiskebollene og til slutt rygg.


Bollemagen i uke 35 og hu mor sjøl, stolt som en hane etter 50 min på trening!

Da klokken var 11 var jeg tilbake i bhg og fulgte med på matspising. Så var det leggerutiner,

og etter å ha trillet Lilja ut i “garasjen” der de små sover, fikk jeg beskjed om å komme tilbake om noen timer.

Jeg forlot en gråtende Lilja, men etter 15 min fikk jeg sms av bhg om at snuppa sov søtt i vognen! 

 Etter litt over en time tikket det inn en ny sms, om at Lilja hadde våknet, kost seg i fanget og var nå i full lek, og at jeg kunne hente henne rundt 14. Herlig!

Godt med en slik oppdatering underveis!!

I mellomtiden fikk jeg tid til å føre lønn på Rema og handle inn til ukens middager. Vips, to ærend ferdig!  

Barnehagedag nr 2 endte kl 14, og da var det småærend og middag som sto på planen.

 

..jeg er spent på hva morgendagen vil bringe. Lillebror er i det aktive humøret om dagen, og mest sannsynlig feirer han inngangen til uke 35. Med nedpress, sterke kynnere, sprekkferdig mage og konstant sparking i ribbeina, må jeg fylle dagene med noe “annet å tenke på”, så i morgen skal jeg få unna litt “uferdig”, og kanskje ta frem vaskekosten?? (,..jada, I’ll take it easy !!)

 

 

 

11 kommentarer
    1. Supert å trene så tett inntil fødsel. Selv var jeg på spinning 5 dager før jeg fødte, og prøvde meg på styrketrening 15 dager etter fødsel. Så herlig å være igang igjen nå 1 mnd etter fødselen 🙂
      Lykke til med den siste tiden! Ikke mange ukene igjen nå 🙂

    2. Vibece: takk for det 🙂 Håper jeg kommer igang raskt etter fødselen også 🙂 tiden vill vise 😛 har jo tross alt et bryllup å se frem mot, så da kommer nok motivasjonen og formen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg