Søndag og sånt..!

I dag ble vi “forlatt til oss selv” da pappsen dro avgårde på dykketur med Stephan (..som er samboeren til venninnen min Sonja), og da skulle det ikke stå på kosen.

I går var det lapper, i dag ble det muffins.

Snakk om å utnytte helga max til kos!!

Utpå formiddagen kom tante Ronja, og vi tok turen til Oldefar. Eller, “far” som vi kaller han (pappan til pappa).

Til tross for at jeg stort sett har med meg kamera over alt, ble det dårlig med bilder, MEN dere kan jo få se noe annet jeg har knipset og gjort i løpet av helga..?

…fredag var det sannelig SOL i Trondheim, og da satte jeg og Ronja igang med neste prosjekt på agendaen…

 

…en av mine bønner om pakker i posten har blitt hørt..! Uansett hvem dem kommer fra og om jeg har bestilt dem selv, er det SÅ STAS å få post!

(…jeg husker da vi bodde i Oslo, så pleide mamman til Robin å sende meg post, bare fordi hun viste jeg ble så glad…I ettertid lærte også Robin dette, og plutselig dukket det opp nydelige kort i postkassa…)

……Og Lilja har kost som bare det med Casper, men nok er nok, altså!  ( – I følge Casper!! )

Vi har også tatt frem mammsens gamle dukke som blirr herjet vilt med. Foreløbig har den fått navnet Sarah…!

 En liten svipptur innom Graffi med Ronja for å møte noen venninner av henne, og en tusletur i byen, ble det også!

Nå er helga snart over, og vi benytter de siste timene til Nachos og RBK kamp (..sistnevnte er så absolutt ikke mitt valg).

I morgen er det BARNEHAGESTART for Lilja, og jeg tror nok foreldrene er mer spent enn hovedpersonen selv..!

 

Ha en flott søndagskveld alle sammen!!

 

12 kommentarer
    1. Lykke t me barnehage starten idag!
      E en fast leser, men kommentere nesten aldri, hehe 😛
      E spent på å få hør kossn d gikk i bhgen idag for lisjtuppa mi starte om 2 uka hu å 🙂 Kjenne æ grue mæ t å ikke vær hjæm me ho længer om dagan, men ho e nå 19 mnd no så d e væll på tide 🙂
      Veldig søt bebismage du har btw 😀

    2. kjempe fin blogg, setter pris på kommentar tilbake! xD
      gjerne ta en titt innom min blogg: jbismylove.blogg.no

    3. Takk 😀 Det gikk kjempefint, så glede mæ t i mårra. Da blir det at hu må vær alein uten oss..ska nok gå bra!! Blir godt å få noen timer fri 😉

    4. Så fiiin du er! 😀
      Så fint at det gikk bra i barnehagen, alltid vemodig å “gi slipp” på de små. Selv sleit vi veldig med tilvenning, brukte vel fire måneder før han var helt komfortabel med den nye tilværelsen. Da gjør det alt mye verre for oss som foreldre :/ Spent på hvordan det skal gå nå etter ferien også, men det går nok bra får vi håpe 🙂

    5. Edel Janita: Ja, det går nok bra! I Liljas barnehage har de vært veldig flinke, så jeg tror dette skal gå superfint! 😀 Lykke til! :D:D

    6. VictoriaKlein: Den e fra nelly, men e fra i fjor… ikke gravidbukse da, så har klipt i strikken i midja 😛 man må bruk d man har 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg