DIY – bryllupsdekor – vaser og lysestaker til en billig penge!

 

Bitt av basillen sa du? 

Jeg har lenge tenkt på hvordan jeg vil ha bryllupet, og noe har jeg klart. Farger og ideer er på plass, men det å sortere ut hva man skal velge er et kaos uten like. 

En ting jeg er helt sikker på er at jeg vil sette mitt personlige preg på dagen. 

Låven er ganske mørk, så jeg ser for meg at man må ha MYE lys (stearinlys) både ute og inne, og for at dette ikke skal koste en formue, har jeg begynt å samle på glass.

Alt av glass som kan romme et telys eller blomster kommer godt med i tiden fremover. 

 

Jeg har vært på Søstrene Grene å kjøpt en ROSA kiste som er “bryllupskofferten” min.Her skal jeg samle alt av småtterier til den store dagen.

For tiden ligger det litt stoff jeg har kjøpt på salg, litt blonder, bånd og lim i kofferten. … og i går kveld ble de første glassene og boksene klare.

Jeg tror jeg må ha rundt 60 stk for å få det slik jeg vil, så når jeg har samlet litt flere, skal

jeg vise dere noe av resultatet. Her er min prøvemaisboks…

Min inspirasjonskollasj:

Ellers så venter jeg på diverse blonder, bånd og silkeblomster til dekorasjon av glassenefra Ebay. STAY TUNED!!

Forresten, dere jeg kjenner; jeg trenger glass! ! ! (barnematglass er en slager, tacoglass, oliven, syltetøy, pesto, div sausflasker i glass)

25 kommentarer

Siste innlegg