Bryllupsplanlegging på høyt nivå..

DA er jeg igang med planlegging av mitt drømmebryllup. 

Datoen er satt til 10.08.2013, og selv om det er ett år til den store dagen, føler jeg at tiden blir knapp. 

Innimellom her skal jeg føde et barn, planlegge dåp, bygge hus, begynne i arbeid igjen, og ikke minst komme meg i form!  – så jeg trenger tiden! 

For at forberedelsene og den store dagen skal bli så bra som mulig, måtte jeg se lokalet en gang til. Det er lenge siden vi booket, og enda lengre siden vi har vært der, så i går fikk vi komme en tur å se.

Lokalet blir på en låve litt i utkanten av sentrum, hvor alt av inventar er gammeldags, og med en “touch” av min glede for pynt, blir dette et topp lokale for den store festen! 

 

MEN, jeg trenger hjelp! 

Bryllup koster, og det klarer nok ikke engang vi komme oss unna, så derfor vil jeg veldig gjerne høre fra dere som har kjøpt ting på ebay. Gi meg gjerne en link på hva dere har kjøpt 🙂 

Men ja, jeg trenger hjelp. 

MONOGRAM?

Noen som er superflinke på å lage slikt? 

….jeg utfordrer mine lesere til å komme med forslag til monogram, da enten med forbokstavene våre eller hele navnet… R (rachel) og R (robin) + datoen bryllupet skal stå, 10.08.2013. 

Sneakpeak….: Inngangen til låven ser slik ut: 

…åhhh, det blir så romantisk!! <3

39 kommentarer
    1. xxawx@AnneSofie: ja, vi skal ha festen der, så det tror jeg blir helt perfekt!:D med litt pynting, så blir det slik vi vil ha det! 😀

    2. Åå, det blir nok veldig fint ja. *se for seg* Henge opp mange lykter rundt om da kanskje.. 🙂 Jeg gifter meg 11 august i år. Tiden flyr! Enda mye som skal ordnes. Iiik! Vi skal ha festen i et telt i hagen. ^^

    3. ~°Nilenna°~: Ja litt av planen er å lage masse egne lykter av gamle glass/sylttøykrukker osv,dekorere deg med enkle blonder/tøy/stogg, og kanksje henge slike papirposer på inngjerdingen til kuene.. tror det blir magisk! Lykke til den 11.august!! :D:D

    4. Inger: takk for tips 🙂 skal sette meg ned å se! 😀 det er jo så utrolig mange som har skrevet/blogget om sine bryllup, så det er jo mange gode tips å få.. blir nesten litt forvirret…! Så mye fint, så vanskelig å bestemme seg!!! 🙂

    5. Åå! Så koselig:) Gratulerer så mye! Spennende! Dagen blir nok helt perfekt! Skulle ønske jeg var flink til dette Monogram greiene. Hadde vært koselig å hjulpet, men du kommer nok over noen som får det bra til 🙂 Inngangen til låven så bra ut! Håper planleggingen og alle de andre planene går etter…planen? hehe 🙂 God helg!

    6. Fotograf: Takk! 🙂 Er så dårlig på å være kreativ på den monogram måten 😛 Har jo mange tanker i hodet om hvordan det skal bli, så jeg krysser fingrene på at ejg klarer å finne en måte å få det slik jeg vil,uten å bruke en formue!

    7. Ikke sant! For alt du veit, så kanskje noen ser innlegget ditt som er kjempeflink og har lyst til å gjøre det helt gratis! =D Håper på den jeg! Det hadde jo vært så hyggelig! Masse lykketil med planlegging!

    8. Anbefaler deg å mell deg inn i denne gruppen på FB. Der er det mange damer som har bestilt på ebay til bryllup og hjelper alle som trenger hjelp til å lete

    9. Ligger låven i nærheten av utleir? har vært der i bryllup, var kjempe koselig lokale der iallefall:)

    10. Sjekk ut bryllupsinvitasjoner.no. De er to super flinke trønder damer og lager masse fine monogram.

    11. Hun som skriver mammalinemerethe.blogg.no har nettopp giftet seg..tror hun bestilte en del fra e-bay..kanskje du finner noen tips på bloggen hennes:-)

    12. lene: Så stas! Hvis du kommer på noe lurt, så del gjerne ideene 😀 I kveld har jeg gjennomgått søpla etter barnematglass, og hadd mitt eget lille hobbyverksted! Morro!

    13. Åhh det blir romantisk! Hvis du leter litt i arkivet på fotballfrue sin blogg så finner du nok ut veldig mye fra hvor og hva hun bestilte 🙂 hun hadde jo et nydelig bryllup.

    14. Så artig med låvebryllup! Vi skal gifte oss på en støl langt til skogs og har også 100000 ideer, har bestilt kjole på ebay, den kostet en slikk og ingenting så om den ikke er noe fin dug den på bad taste party i værstefall tenker jeg! Det er kjempebillig å bestille hvite duker, organza, krystaller, kjoler, sko, bordkort osv osv på ebay! Nesten så jeg skulle ønske jeg skulel ha et helt vanlig bryllup :p

    15. Kathrine: men er du ikke redd for at det blir for mye da? Jeg ser så mye fint jeg kunne tenkt meg, men klarer ikke bestemme meg for hva! … + at jeg blir litt grådig, for jeg vet jo ikke HVOR billig jeg kan få det! Etter svangerskapet skal jeg bestille “prøvekjole”, vanskelig å få prøvd med en vannmelon på magen, gitt!! Vi får tipse hverandre litt om vi kommer over noe supert da? 🙂

    16. krist.in: Ja, kan du det? Jeg er ihvertfall interessert i å se hva som kommer opp! …..men kan ikke gi mer enn heder og ære om jeg bruker det da 🙂 du kan jo sende meg på mail, om du vil 🙂 Synes det er hodebry å planlegge.. det er jo et hav av muligheter! Har du bestemt deg for tema/farger?

    17. Siri korsnes: Jeg jeg har værtinne å sett hvordan du har gjort det flere ganger! Tror det lokalet kan bli skikkelig flott med litt “kvinnelig touch” 😛 Var dere totalt mange til middag da? Og hvilken kokk brukte dere? Synes det er vanskelig å finne folk! 😛 og band, eller ikke band?

      O du har forslag til monogram, kan du jo sende meg en mail? [email protected] (to understreker)
      🙂

    18. Caroline: Ikke ebstemt oss for alt enda.. men tror det blir indrefilet emd rotgrønnsaker og fløtepoteter, og pannacotta til dessert eller creme brullet. Rett go slett fordi jeg elsker disse tingene! Blir leie av kokk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg