Prosjekt opprydding barnerom

Selv om det er lenge til barna skal dele soverom, synes jeg det var på tide å få opp noe på veggene, og gjøre det litt mer koselig for Lilja

Før hun ble født pusset vi opp soverommet hennes, men i og med at det har ligget i luften at vi skal flytte, så har vi ikke brydd oss om å henge opp noe på veggene. Nå derimot synes jeg det ble for trist og kjedelig der inne, så jeg tryllet frem en handymankjæreste jeg ikke viste jeg hadde, og vips var det hyller (…vi kunne jo ikke komme tomhendt hjem fra IKEA i går..)

Lilja har hadd deler av sofaen vi hadde på stua tidligere, men den ville ejg selge, så jeg la den ut på finn.no. Etter 10 minutter ringte en kar, og ville komme å se på den. Da var vi midt oppe i rydding av rommet, så det passet perfekt at han ville ta den emd seg med en gang! Da fikk jeg nemlig bært opp skuvsenga som skal bli Liljas seng etterhvert (..den kan lages lengre). 

..og etter støvsuging, vasking og et nytt kosteppe på gulvet, ble rommet som nytt… 

…jeg må si jeg gleder meg veldig til å innrede de nye soverommene til barna i nyhuset. Det blir skikkelig stas…!

18 kommentarer

Siste innlegg