Gravidmagen uke 31

Med tanke på magebildene i dette svangerskapet, så merker jeg at det blir færre.
Ikke fordi jeg ikke vil ta, men rett og slett fordi jeg glemmer å ta, og fordi jeg har mer enn nok å holde fingrene i.

Med en 1 åring i sin beste turbofart og utforskningsantenner man ikke trodde eksisterte, blir tiden ofte knapp tild et meste….

Igrunn er det egentlig litt godt, fordi jeg må ærlig innrømme at jeg synes ikke kroppen er like fin denne gangen som gravid, som den var sist. Det er flott å være gravid, I like that, men det er noe annet når man går fra å ha et smertefritt perfekt svangerskap, til å kunne klage på nesten alt…

 – og jeg tror ikke det er bare jeg som er blitt me klagete..! Her spiller jo “den 1 åringen” også sin rolle i energisuget..!

Nå har jeg kommet til uke 31, og det er rundt 2 måneder til termin. Når sommeren er over, så er det så og si good to go, så jeg prøver nå å nyte fridagene sammen med Robin, og kose oss med tiden som trekløver.

….som dere ser så er magen veldig forskjellig fra morgen til kveld. Til venstre er fra tidlig om morgenen, mens til høyre har vi utpå ettermiddagen.

 

13 kommentarer

Siste innlegg