Svangerskapsuke 30 + magebilder uke 8 – 30

Jeg synes faktisk at hvert svangerskapsinnlegg starter med at tiden flyr eller går enormt sakte, og en av delene gjør den jo nå også. I denne stund går tiden fort, og jeg har kommet godt inn i uke 30. 

Per i dag er jeg 30 + 2, med termin 7 september, og innen sommeren er jeg mer enn sprekkferdig. 

Nå har vi snart 2 uker ferie, så er det barnehagestart på lillemor, og vips så er jeg høygravid. SINNSYKT! 

Det er nesten så jeg begynner å føle jeg har dårlig tid. Selv om det ikke er så mye vi egentlig trenger, har jeg jo NOEN ting jeg gjerne kunne tenkt meg til lillegutt kommer. 

For det første så skulle jeg gjerne hatt navnet til lillegutt klart, men her klarer vi faktisk ikke å bestemme oss, så vi får vell bare vente å se hvem han passer å være…

Bildene er tatt med telefonen på badet, så ja, nude babybell og det som måtte følge med: 

SPREKKFERDIG i uke 30 ja…!

Til min store “begeistring” ser jeg jo på bildene at det er ikke bare magen som har vokst…. ta en titt på bilde i uke 14 vs uke 26, så er det en betraktelig større booty!

HOW DID THAT HAPPEN?

(..jeg spurte Robin om han så forskjell fra de to bildene uke 14 og 26, utenom magen.. Da fikk jeg til svar: “æ ser jo du har rumpe no, men ka skjedd i uke 14 da, den e jo flat!!”

ELLERS så er det meget MYE liv for tiden. Det er en vilter akrobat her inne som til tider synes det er både festlig og morsomt å holde mamman sin oppe i lange nattetimer, og ikke minst sparke så hardt han bare kan inn i ribbeina. Det er flott at jeg har en sterk kar her inne, men litt forsiktighet hadde vært ok… og noe har jeg gjort feil i “oppdragelsen” når han ikke skjønner at man skal SOVE om natta…! 

NÅR tror du jeg føder? STEM!! 

 

<a href=”http://polldaddy.com/poll/6354177/”>Når tror du jeg føder?</a>

<a href=”http://polldaddy.com/poll/6354177/”>Når tror du jeg føder?</a>

8 kommentarer

Siste innlegg