Kosedag

I dag hadde vi ingen planer, og godt var det. Pappsen hadde også tatt fri, så etter et tannlegebesøk og noen kroner fattigere, gikk vi oss en tur i sola.

Jeg følte meg veeeeldig sporty der jeg hadde tatt på meg treningsklær og greier! Det er bare godt å føle seg litt sprek sånn innimellom!!

Lilja og mammaen var fornøyde med en banan, mens pappsen måtte nøye seg med paracett!! Stakkar :/

….og i og med at vi hadde så fint vær på turen vår, ba vi inn til grilling, men innen vi hadde fått svar så høljet det ned, så det ble ingen kalas, og grilling under tak for vår del!! Uansett var det jo godt!!

2 kommentarer
    1. Når du var på ultralyd – Hvordan var det å ha med Lilja? Ser på skrivet vi har fått at de ikke ønsker barn tilstede…

    2. Malin: Jeg hadde med meg Lilja og søsteren min på denne ultralyden. Det gikk helt fint. Jeg hadde med rosiner og smoothie, i tilfelle hun skulle slå seg vrang. Men det gikk fint så lenge hun fikk sitte på senga smmen med meg… Om du har med samboeren din, kan jo alle tre bli med inn først, og om det blir drama og legen i klarer å konsentrere seg, får de bare stille seg utenfor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg