Sv.Kontroll – Rema 1000 – OREOKAKE!

Dagen i dag startet med at jeg fikk VEKKE Lilja. Nå for tiden står jeg opp 05 for å dra på jobb, men i og med at jeg hadde svangerskapskontroll i dag tidlig, åpnet Robin butikken. Lilja sover til vanlig bare til 0530-06, men i dag måtte jeg vekke henne 07.30! Det var såå deilig å få de nesten 3 timene lengre på øret i dag + kunne ta emd meg snuppa inn i senga for å kose litt!!! 


Hos legen gikk det fint. Lillegutt har det som plummen i egget. Magen ligger på normalen (uke 24 = 22 cm), og vekta er ok. I forhold til forrige svangerskap er vekta høyre, men magen mindre.. Pussig nok! Men både mor og barn var “frisk som en fisk”, men det at jeg jobber litt mye for tiden (05-18 hver dag) fikk jeg ikke lov til lengre…

 

Etter kontrollen ble det familiedag på Rema 1000 Flatåsen. Vi forberedet butikken til de store maidagene, så det er mer enn nok å gjøre. Det ble en litt elngre dag enn vi hadde håpet på, men heldigvis begynner hyllene å bugne av varer til 17 mai festen! Da vi kom hjem fikk jeg syyyykt lyst på oreokake, sååå hva gjør man da? Man baker!


Lilja koste seg med smaksprøver av kaka!

 

…bilder av resultatet får dere se senere… den må jo stå så lenge for å bli stiv! …btw så har jeg ALDRI laget det før!!

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. For en nusselig frøken!
      Alltid deilig å få sove litt lenger. Nå står du umenneskelig tidlig opp til vanlig da :s . Wow. Hehe.. Men bra alt sto bra til med lillegutt og mammaen 🙂 .

    2. Må virkelig si jeg beundrer deg og dine krefter til å gjøre alt du gjør! Skjønner ikke at du orker alt, og stå opp så tidlig! Etter å ha lese hvordan hverdagen din er føler jeg at jeg ikke skal klage på at jeg er så sliten:P hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg