Gravidmagen Uke 23 (12 – 23) + statusrapport

STATUSRAPPORT UKE 23 + 4


♥ Termin: 7. september 2012

♥ På vei: 23 + 4

♥ Igjen til termin: 16 uker og 5 dager igjen

♥ Kjønn: Guttebass

♥ Navn: Hemmelig

♥ Aktivitet innenfra: Hen er aktiv på kveldstid, og når jeg først setter meg ned for en pust i bakken

♥ Vektøkning: Usikker, men tipper rundt 4-5 kg…

♥ Strekkmerker: Nope! Smører meg med babyolje før jeg legger meg!

♥ Plager: Stikking i ryggen  utslitt når jeg kommer hjem fra jobb… =/

♥ Utålmodig: igrunn ikke. Jeg har mer enn nok med Lilja på 11 mnd!

♥ Tungt: Nei

♥ Humør: …som vanlig….vet ikke om det er positivt eller negativt..! Kanskje litt mer sliten nå som jeg har begynt i jobb + har ei på snart ett år..

♥ Søvn: Sliter med lavt blodtrykk, så når jeg legger meg om kveldene får jeg ofte “blackouts”. Trives best å ligge på magen, så jeg jobber hardt med det enda!

♥ Matkikk: generelt bær… + pistasje is har blitt en slager!

♥ Barnerom: Det blir inne hos oss foreløbig, så får han dele med Lilja når den tid kommer – eller i nytt hus!

♥ Innkjøp: Noe klær, ellers har vi det meste. Mangler litt tepper osv i blått…

♥ Fødselen: Med tanke på forrige fødsel så er jeg nervøs. Så ja, jeg gruer meg foreløbig. Men enda god tid til å psyke meg opp!!

♥ Neste kontroll: Tirsdag 15 mai! ! ! !

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Kom over bloggen din, og tenker jeg må følge med her framover!! Har nemlig termin 6.september jeg =) Ei lita jente i magen her, så Sunniva på 2,5 år skal bli storesøster;) Kjente meg godt igjen på de fleste statusene her;) Lykke til!

    2. Anette: Takk for det! 🙂 Så spennende med jente! Det er SÅÅ morsomt med jenter.. men nå er jeg så heldig å få prøve “en ny type” 😛 hihi..gleder meg mye til å få en guttebass i hus! Sunniva og den kommende jenta blir nok bestevenner (..ihvertfall i noen år!! 😛 ) Masse Masse lykke til selv 🙂

    3. mammantiljessicaogbenjamin: Jaa, denne gangen blir navnet hemmelig til siste slutt! 😛 ….faktisk litt spent på hva det blir jeg også 😛 haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg