Jobb ~ Kos ~Kundekveld Riviera Maison….

Jobb Jobb – nothing fun to say 😛

Da jeg kom hjem møtte Lilja meg som vanlig i vinduet. . .

Så ble det laks og salat til middag, og PAKKE!! – før jeg dro i hui og hast avgårde for å hente Sonja. Vi skulle på intensiv handletur til byen, men det vi ikke tenkte på var at midtbyen stengte 18!

Robin hadde plukket opp at jeg var frustert over at ingen av klærne mine passet, og at jeg nå til og med hadde lagt igjen joggebuksa mi på jobb!!! Sååå da jeg kom hjem lå det pakke på bordet, og det var sannelig en joggedress inni! Herlige mannen min <3

Vi kjøpte oss softis, og ventet på at dørene til Riviera Maison skulle åpne for årets kundekveld.

Etter jordbær og “champagne” på Riviera Maison, ble det litt handling…! – og ikke minst MYE drømming til vårt nye og kommende hjem!

 

7 kommentarer

Siste innlegg