08.05.2012

I dag var det ENDA værre å stå opp enn vanlig, fordi jeg hadde faktisk sovet i natt. Jeg var stuptrøtt da vekkerklokka ringte, og ville helst krype inntil Robin og bare ligge der til ihvertfall lengre enn 05! Men neida, rise and shine, girl…! Det ble faktisk en flott dag. Jeg og Marte (“preggisteamet”) var effektive, og ble ferdige i tide med vårt. Vareleveringen derimot var forsinket, noe som gjorde at jeg måtte være igjen i flere timer. Akk..unødvendig, MEN det ble ihvertfall grillmat i hyllene – og det er det viktigste. Da får jeg kanskje sove i natt også!

Da jeg kom hjem sto en smørblid Lilja og ventet på meg i vinduet, og pappsen dro på sykkeltur med en gang jeg kom inn…han har jo faktisk overskudd for tiden..!

Lilja vat hvor babyen ligger, så når vi spørr” Lilja, korr e babyen??”, så tar hun opp genseren min, putter fingern i navlen min og koser <3

Det sto ferdig middag på bordet, og i dag ble det kyllingsalat. Lilja fikk kose seg med rosiner, så ble ikke maten min like populær likevell..!

Nam Nam rosiner!

 

 

6 kommentarer
    1. Herlighet ho er så fin altså!!
      Irriterende å måtte være igjen så lenge, men godt det ordna seg 🙂

    2. Rachel, har sett igjennom bloggen din å merka meg at du e flink med det som har med sunnt kosthold 🙂 Jeg selv skal prøve å gå ned 10 kg te sommeren. Har du noe tips/ råd å komme med? Du ser jo bare såå bra ut 🙂 liker bloggen din kjempegodt!

    3. Andrine: Takk for det 🙂 Jeg gjør egentlig ikke så spesielt mye for å holde meg i form, for å være ærlig.. Nå som jeg har begynt på jobb går jeg ca 10-15 000 skritt per dag, og spiser brød med pålegg + frukt. Hjemme har vi først i denne uken begynt å spise sunt. Alt kommer ann på hva målet ditt er, men du kan sende meg en mail, om du vil ha tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg