Gravidmagen Uke 22

I følge Babyverden.no er jeg 22 uker og 1 dag på vei, og har 18 uker og 1 dag igjen til termin 7 september 2012!!

…det er faktisk helt villt at det skal komme enda en rakkerfant!

Magen vokser og vokser, og per nå er den større enn da jeg var gravid med Lilja. Sånn tilstandsmessig sett er jeg i samme form, med mange og hyppige kynnere, smålig vondt i ryggen, treeeegt system og svingende humør. Jeg skylder ihvertfall på graviditeten de gangene jeg glefser, gråter eller surmuler litt ekstra!

Jeg tror at jeg har en vektøkning på rundt 3-4 kg hittil….(kontroll 15 mai)

Ellers så går det veldig greit å jobbe. Jeg trodde jeg skulle savne Lilja veldig, men nå som jeg vet at hun og pappsen koser seg, så unner jeg dem den tiden de kan få. De kommer jo ofte for å besøke meg på jobb, og ikke minst hjelpe meg når det er tunge dager. Når det blir lange dager på hu mor, benytter Lilja og pappsen tiden til å trille turer, leke, spille ps3, lage middag til meg, og ikke minst FIKSE ting i huset!!

Da jeg kom hjem i dag hadde jeg fått lys i dusjen, lys over speilet på badet, lys og strøm på Liljas rom + nye kurser i kjelleren! Her skjer det underverker..! ….+ at jeg må si det en gang til: jeg får ferdig middag hver dag!! LUKSUS! <3

 

Da skal jeg kose meg med JORDBÆR og nettsurfing! Kanskje finner jeg noen skatter i dag også??

Gi meg gjerne tips på sider hvor man kan kjøpe søte ting til barnerommet, eller andre sider dere liker å handle på! 🙂

 PS: husk å delta på konkurransen om å vinne gavekort på Japan Foto Cewe Fotobok! KLIKK HER

11 kommentarer

Siste innlegg