Dagens MammaOutfit – uke 19 + 5 og Oslosysler!

Herregud, jeg er snart HALVVEIS i svangerskapet. På onsdag er jeg hele 20 uker på vei, og klesskapet må fylles på med alternative plagg. De den gang passende buksene i str 34/36 er det bare å legge på hylla for nedstøving, og ta fram tights, strømpebukser og det som måtte passe denne utagerende kroppen.

Til tross for mine nedturer i speilet, finner jeg stort sett ut av det, og ender opp med noe jeg er tilfreds med.

I dag har den lille familien trasket ned Karl Johan, spist lunsj på BIT, hatt besøk av herlige Cecilie & Liam, og nå har Robin og Håkon dratt på DRAKE konsert med noen kompiser, mens vi jentene har inntatt sofaen med frukt og fjernkontroll!

Tights, Sko, Genser, og skjerf fra BikBok, Jakke fra Carlings

Kjærestan <3 LOVE U <3


Lilja & Liam koser og leker <3

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg