Knalltøff GRAVID-bukse..!

Under forrige svangerskap kjøpte jeg ikke et eneste gravidplagg. Mamman min kjøpte noen bluser hun mente jeg burde ha til vi skulle på ferie, men ellers brukte jeg det jeg hadde. I den perioden jeg gikk gravid var det jo også “tights-tid”, og det passet perfekt med den voksende magen! NÅ derimot er jeg møkk lei av å gå i tights, og føler jeg enten går med det eller i joggis. Jeg ser ikke helt vitsen i å kjøpe meg gravidklær nå når det faktisk bare er under 6 måneder igjen til termin, og barn nr 3 blir ikke planlagt før om flere år!! Her i Trondheim tilsier ikke været at man kan ta frem sommerkjolene heller (..okei, i dag er unntaket). Jeg tittet forsiktig innom HM for å se om de hadde noen spreke bukser jeg klarte å komme meg i, og jada, jeg kom meg inn i dem, men klarer ikke lukke de verken under eller over magen! SÅ jeg krøp til korset og streifet innom mamma avdelingen.
Og der finner vi det samme gamle kjedelige som ma har funnet i alle de år! 

……MEN FRYKT IKKE!!

Nelly har mange mange fine kjoler man fint kan bruke som gravid eller ei, og på Asos fant jeg en gravidbukse etter min smak…!

 

9 kommentarer

Siste innlegg