Magebilder uke 12 til 18

I dag har jeg kommet til 18 + 5, og tiden flyr avgårde. Det føles som en evighet siden jeg fant ut at jeg skulle bli gravid, men samtidig så har jeg mer enn nok med å følge med på utviklingen til Lilja, så jeg glemmer litt at jeg er gravid igjen – bortsett fra mer ryggplager denne gangen. ALLEREDE!

Det er bare rundt en uke til jeg skal ut i 100% jobb igjen, så jeg må si jeg gruer meg litt til å gå på murgulv i 12 timer om dagen….!  – men jeg er ihvertfall fast bestemt på å prøve!

Magen vokser og vokser, men om formen blir annerledes denne gangen fordi det blir en gutt, må vi bare vente å se..!

Ja, nevnte jeg at lillemann sparker? Enda er det bare jeg som kan kjenne det, så pappsen har ikke fått kjenne enda, men han blir jo sterkere og sterkere for hver dag som går. Jeg synes det er imponerende hvor stor han faktisk er allerede.

Så er det NAVN… jeg hadde jo såååå mange fine jentenavn jeg ville bruke, og INGEN guttenavn! Så her trenger jeg forslag!

51 kommentarer
    1. Så fint magehus 😀
      Her plagdes vi kjempe lenge om å finne gutte navn, så vi hadde bare Nikolay Johan eller Markus Johan. Men var en Markus Johan som kom til verden <3

    2. Fiiine magen! Har bættre flater mage einn mæ enda du har en liten en inni du… Hjælp! Må ut å spring mæ en tur æ.. Hehe! Syns navn e vanskelig uansett kjønn æ! Men du må no ha et som passe te lilja da:)

    3. haha, skjønner at jeg må komme igang med treningen når jeg ser mer gravid ut enn deg, og jeg er langt ifra gravid…! sprekt å ha to så tette graviditeter å se så bra ut 😀 lykke til med jobbingen! håper du ikke sliter deg helt ut.. Vi bestemte oss for at han skulle hete Bentley med en gang, så vi har aldri vurdert noe annet. Men med en søster med såå fint navn, så er det ikke bare bare å finne noe som er like fint 🙂

    4. Så flott du er Rachel! Får krysse fingrene for at det går fint å begynne i jobb igjen. Men om det ikke gjør det, er det greit det også. Det er viktig å ikke presse kroppen for langt når man er gravid 🙂 Det er viktig å tenke på seg selv og lille i magen 🙂
      Ha en finfin dag!

    5. så fint magehus han har 🙂
      vi hadde kun et guttenavn i tankene, og det ble det da vi så det passet 🙂
      men ellers så er det jo birk,sondre,daniel,lucas,magnus,jacob,matheo 🙂
      petter er jo også veldig fint da 😉

    6. Hvis det blir en nr 3 på oss, og det blir gutt, blir det Odin:) hadde mange på jentelista og få guttenavn vi og.. Emil og Andreas liker jeg og godt.

    7. Åhh, så mange fine navn dere kommer med! Jeg må nok lage meg en liste over hvilke jeg liker, og kanskje jeg eliminerer bort noen etterhvert som tiden går…Blir jeg lei av navnet før det har gått 40 uker, så er det kanskje ikke riktig heller! 😛 Akk, så vanskelig!!

    8. Hm, noe som passer til Lilja. Kanskje Linus eller Lucas… Trenger jo i grunn ikke ha samme forbokstav da. Kanskje siden du allerde har startet på navn innen plantefloraen, at du vil fortsette der? Florentin, Lotus, Johannes (som i Johannesurt) 🙂 Lykke til uansett. finner nok et fint navn!

    9. så søt mage du har 🙂
      Er ikke enkelt med navn…vi synes det var enkelt med guttenavn og ikke med jentenavn..hehe 😛 var sikkert litt hva vi var innstilt på kanskje..
      Lykke til med navnvalget!

    10. Så fin du ser ut:) Skulle ikke tro du var i uke 18:) Håper formen holder seg når du begynner å jobbe:)

    11. Trine: takk for det 🙂 Håper jeg er i god nok form til å fortsette tiden ut. Jeg får ihvertfall mer penger av å være på jobb enn av nav!

    12. Linn H.: Ja liker både nikolai og mathias, men to venninner har disse navna på barna sine, så synes det blir litt for “tett innpå”.. ! 🙂

    13. Anonym: Tja, Lilja ble ikke valgt fordi det var en blomst, ikke sånn men vilje ihvertfall. Jeg synes bare det var veldig fint, og kjente ingen med det navnet.. 😀 men nå passer det jo utrolig bra! Har allerede Linus på lista, men heldigvis har jeg lang tid på meg til å bestemme meg! 😛

    14. Lise: takk 🙂 mange fine navn! Det er så dumt man assosierer enkelte personer med noen navn..+ at jeg er litt sør og kresen i tillegg! heheh 🙂

    15. victoriashjem: Takk 🙂 ja, det er sant at man må ta vare på seg selv. Jeg tror at jeg kommer til å være litt flinkere denne gangen enn med Lilja.. da klarte jeg knapt å gå til slutt! 😛

    16. Mari: takk for det 🙂 …. jeg har ikke lyst til å se gravid ut enda heller, så det er litt godt å høre at ikke jeg ikke eser ut 😛 ikke enda ihvertfall! 😛

    17. Linn: Tull:P meen æ e glad æ ikke føle mæ som en hvalross FØR æ ska inn i et nytt svangerskap! Men etter fødselen blir det andre boller!! – og ingen sånne boller nei! 😛

    18. Min gutt heter Emilian. Det hadde jeg tenkt på leeenge, så det var klart. Mannen trengte litt tid for å venne seg til det, men jeg fikk viljen tilslutt;)
      Jeg liker Emrik og Matheo veldig godt. Men to av mine venner har brukt disse navnene.
      Her blir det Oscar neste, hvis det blir gutt. (Ikke gravid nå altså)

    19. Huff ja, tror mange pusher seg litt lengre enn de burde mange ganger. Vi damer er vel ikke så flinke til å ta det med ro, når det er så mye annet vi vill gjøre 😉

    20. Victoria Håkonsholm: altså 4 barn eller bare en av hver! Ja, stopper på to vi også, for en stund ihvertfall, så får vi se. Lettere å stoppe når man har både gutt og jente! – og helt enig i at når magen begynner å vise at man er gravid, så er det fantastisk å gå gravid! !

    21. Du tjener nok bedre på å jobb ja.. Har vært i nav-systemet i 3 år jeg nå.. så ja! Vil bare ut av systemet, så jeg kan tjene litt penger igjen, og prøve på bebi nr.2:) Gleder meg til å lese om svangerskapet ditt hver dag nå, og kjenner det klør i eggstokkene hver gang:P hehe:)

    22. Jeg har tre barn Stine, Eskil og Linus. De to første er 10 og 8 år og vi var egentlig ferdige med småbarn, men heldige som vi er så kom Linus til verden for snart 8 mnd. siden 🙂
      Flott mage du har, håper det går fint å begynne på jobb igjen – take care!

    23. Renate Bakken: takk 🙂 synes magen har vokst mye de siste dagene!! Det er herlige med barn, så jeg ser ikke bort ifra at det blir tre her også… etterhvert!

    24. Kaled(veldig søtt!),Morten Emil, Isak Emil,Gerhard,Liam, Emilien, Dennis, Axel , Tobias, Jackson osv.osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg