Bilder i båt-tau på stua..

Det er vell noen ganger i året jeg får “ånden” over meg og min kreative side setter igang. Denne gangen har jeg endret på bildeveggen min. Det ble ikke noe før bilde, men jeg ble ganske fornøyd med resultatet.
Jeg ble ikke helt ferdig, men foreløbig ble dette resultatet:


EGENTLIG så skal jeg ha tre remser med tau, og bildene litt lengre ned fra knutene på tauet. Men jeg gikk tom for tau, og da måtte det bare bli slik. Ellers så har jeg bært ned den hvite benken fra soverommet – der gjorde den jo ingen nytte.
Nå har jeg ihvertfall en plass å ha pynt på som ikke Lilja kan plukke på!

Robin kom hjem med påskepynt til meg. Han hadde til og med sett seg ut hvor den skulle stå… nemlig på den “nye” benken.

 

Hvilke planer har dere for påsken?

Får barna deres påskeegg, i såfall, hva har dere oppi?

 

 

7 kommentarer
    1. Anonym: trenger enten spiker eller bare en krok for å feste tauet i, brunt tau i den tykkelsen du vil ha og tynt brunt tau for å feste i rammene som du igjen knyter i en knute på det store tauet.. var det forståelig forklart? Er ihvertfall veldig enkelt 🙂

    2. Så utrolig lekkert! Du er så flink! 🙂
      Vi skal drive med litt oppussing i påska. Skulle heller vært på fjellet, men sånn blir det altså ikke i år. Vi får kose oss med påskeegg litt i mellom malingen 🙂
      Snuppa vår får nok ikke påskeegg i år (hun er 8 mnd, så tror ikke hun skjønner så mye av det). Men om hun skulle fått hadde det kanskje blitt rosiner, bokstavkjeks og lignende 🙂

    3. victoriashjem: takk for det 😀
      Stine: takk 🙂
      EllenBeate – mamma og interiørkonsulent: takk 🙂 og ikke minst billig om man har noen gamle rammer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg