Hjemmeryddedag…

Det var sannelig på tide at jeg holdt meg hjemme for å ta i et tak. Jeg hadde en lang lang liste som skulle være ferdig innen Robin kom hjem fra jobb!

  • Støvsuge 2 etg
  • Vaske 2 etg
  • Vaske trapp
  • Vaske badet
  • Fikse vaskemaskin + vaske klær
  • Brette klær + legge på plass (…ca 3 stamper med klær!!)
  • Støvsuge 1 etg
  • Tur med hundene
  • Lage middag
  • Endre bildeveggen min til slike tau med bilder
  • Bære ned kommode fra soverom til stue
  • Bestille frisørtime
  • Melde på hundene på hundeutstilling
  • Lese av strømmen
  • Handle
  • Lage BellyBand til Lilo

Lilja koser seg med frukt.
Her har jeg kuttet 4stk druer, 1/2 plumme, 4 stk bringebær, 4 stk store blåbær i små biter.

Det ble stabburets kjøttkaker til middag!

…så dagen var over før den hadde startet. Heldigvis er det ikke mye som gjenstår, men det får faktisk vente til i morgen. Nå skal jeg ta en vellfortjent timeout på sofaen med nyyydelige plummer!

 

8 kommentarer

Siste innlegg