Ukens “showoff” – magebilder –

Det er på tiden å vise frem den flaterende gravidmagen, og skryte hemningsløst over gravidformen.

Eller ikke..

Magen den er jo her, spesielt på kvelden, men formen er der ikke. Jeg som pleier å ha så mye energi til overs, går på sparebluss for tiden. Jeg tror ikke det er noe jeg mangler, og kosten er normal og variert, så det er nok en rakkerunge der inne som krever sitt. Jeg har ikke tenkt å begynne å syte allerede i uke 16, så jeg biter formen i meg, slapper av litt innimellom, og durer på som vanlig.

Her om dagen sa Robin at jeg kanksje burde ringe legen i og med at jeg ikke pleide å være så slapp og “utafor”, men da glefset jeg tilbake at det behøvde jeg ikke, fordi jeg var “faen ingen hypokonder”. Så stakkar snille omtenksomme kjæresten kunne ikke annet enn å holde kjeft, og la meg syte.

…synes Casper er flink til å lure seg med på disse bildene altså!!!

11 kommentarer
    1. Nina: har du byttet “kommentar navn”? 😛 men takk for det 🙂 blir bedre når den blir større… enn at jeg skulle si det:P at jeg vil at magen skal bli stor! 😛

    2. Synes nesten magen så større ut i uke 15 enn 16, men kanskje det bare er meg, eller hvordan du sto eller lyset eller noe? 🙂 Nydelig er du iallefal!

    3. Amalie: det kan godt hende. Jeg har vært litt dårlig de siste dagene, og spiser mer jordbær enn mat 😛
      Therese – Mamma til et lykketroll: takk 🙂 <3

    4. Jeg synes du ser kjempefin ut jeg:) Og gratulerer med baby nr 2 i magen:) Jeg har 16 mnd mellom mine to eldste og det var STOR forskjell på energinivået i første og andre svangerskap.. Man har jo rett og slett ikke muligheten til å hente seg inn når man har en liten en å ta seg av fra før<3 Jeg måtte bare bite i det sure eplet og innse at jeg ikke var superkvinnen som fikk til alt- og DET var en stor kamel å svelge. Men så ble jeg gravid med nr 3 også når nr 2 var ett år (det er 21 mnd mellom de) så nå er alt bare et eneste stort (lykkelig) kaos:) Men jeg ville ikke vært de foruten! Et hot lite tips: sov 15 min her og der når du får til og ingen ser deg eller savner deg;) På det verste tok jeg en liten dupp på stellematta på badet når anledningen bød seg! haha:)) Og så tok jeg jern pga jernmangel- det hjalp på litt;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg