Smoothie Time

VimseRachel hadde lovt Robin deilig ciabatta til lørdagsfrokost, men da vi kom til stykket, hadde jeg faktisk glemt å kjøpe dem… så vi mikset sammen en smoothie. Lilja var meget facinert over blenderen, og satt å gynget på benken.. “ååhhh” sa hu, og fniste 🙂 hihi 🙂


Siden det var familielørdag (..robin har fri) så ble det en liten runde. Jeg kjøpte meg en etterlengtet pulsklokke, så nå er det bare å trene ivei!
Gleder meg til ås e hvordan form jeg faktisk er i.Etterpå spiste vi lunsj på Bare Blåbær med foreldrene til Robin 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg