Dogs 4 life!

Det er ikke bare vi voksne som ligger utstrakte på sofaen på kveldene.
Lilo & Casper storkoser seg i sofaen.

Casper er husets koser og vil helst ligge så nære oss som mulig, mens Lilo er den som passer på, og skal helst ligge i fred og ro på tuppen av sofaen eller oppe på ei pute. Det er forskjell på “folk”!

Dagen i dag har vært merkelig. Jeg føler meg i elendig form, kvalm og guffen. Så etter noen timer på jobb, har jeg endelig lagt beina på bordet. Mamman min kom for å hente Lilja, så jeg fikk gjøre meg ferdig raskere. Men nå er det nudler og tvtitting på menyen!

6 kommentarer
    1. Heisann!
      Skjønne hunder, skjønn datter og søt blogg!
      Jeg fikk tips om at du har vært på Koh Samui, Thailand med datteren din? Vi skal dit i sommer nemlig med to små barn og lurte på hvor i bloggen det står om reisen deres?
      Hadde satt stor pris på litt reisetips og info om hvordan vi best forbereder oss til turen!
      Mariemamma 🙂

    2. Hei! Dette er du sikkert klar over, men når du går inn i en ny fødselspermisjon innen fire mnd etter at den første har utløpt har du samme foreldrepengegrunnlaget som ved første permisjon – NAV er ikke så flinke til å informere om det 🙂 (men du har kanskje ikke fødselspenger via de heller..) Nydelig liten frøken, håper dere har en strålende dag 🙂

    3. Angelica: jeg har snakket med nav, og da mente de at det var de siste beste lønnsmånedene som var gjeldende. Så da regner jeg med at det er det jeg får 🙂 Altså et snitt fra mine 6 siste måneder, dvs 4 gode måneder på jobb og 2 måneder fra nav foreldrepenger..

    4. Mariemamma: vi har akkurat vært i thailans, men det ble ikke så vi dro til Koh Samui. Vi reiste i februar, så om du klikker på innlegene for februar 2012, skal du finne en del der 🙂 Har skrevet en del om min erfaring med å reise med et lite barn 🙂 …men du må bare spørre om det er noe spesielt du lurer på 🙂 det er alltids noen tips og triks man kan dele 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg