Svangerskapskontroll og Magebilde

2 svangerskapskontroll overstått, og ingen forandringer. -1 kg siden sist, og lavere blodtrykk, ellers så merker jeg jo ikke at jeg er gravid. Det gjorde jeg ikke med Lilja heller, så derfor er jeg overbevist om at jeg får ei jente denne gangen også! Det positive med å få ei jente er jo at Lilja får en søster hun kan dele mye med opp gjennom årene, og at vi har mye av både klær og utstyr som er jenterellatert. Men blir det en gutt, så er det mange positive sider ved det også. Det blir en av hver og jeg får både i pose og sekk! Men det spiller ingen rolle, bare barnet er frisk 🙂

Viste du hva du skulle ha da du fødte, eller ble det en overrasjelse??

 

12 kommentarer
    1. Er for nysgjerrig til å la være jeg, i tillegg til at jeg liker å planlegge, så da hadde det blitt altfor vanskelig å bare handle nøytrale klær og tilbehør.

    2. Hehe, jeg var sikker på jeg skulle få gutt denne gangen også, siden svangerskapet var akkuratt likt. Jeg merker heller ikke at jeg er gravid (merker jo stor mage, kynnere og spark nå da) På de fire første ultralydene fikk jeg beskjed om at det var usikkert, men kunne se ut som en gutt, men plutselig i uke 34 sier de at dette er en jente 😛 Hadde egentlig tenkt å ikke vite siden de ikke har kunnet si sikkert, men på siste ultralyd måtte jeg bare be han sjekke igjen 😛

    3. Vi valgte å ikke få vite kjønnet vi. Var heeeeelt sikker på at det var gutt…lurer på om det virkelig var magefølelse, eller bare at andre trodde det skulle være gutt siden det bare er gutter i sambos familie 😛 til vår store overraskelse pressa jeg ut søte lille jenta vår! 😀

    4. Vi bestemte oss for å vite kjønnet, så på ordinær UL fikk vi vite at det ble en jente:) Men man kan jo aldri være sikker, så vi prøvde å gjøre alle innkjøp så nøytrale som mulig. Men jente ble det altså;)
      Blir spennende sa, om dere får lillesøster eller lillebror til Lilja:)

    5. åhh..blir jo litt usikker, men jo jeg MÅ! 😛 var i butikken i dag, og det er jo sååå mye fine klær til de små.. til de bittesmå, mener jeg 😛

    6. Vi viste det med begge to:)
      Var så sikker på at Jessica var jente da vi var på UL,og jeg fikk rett:)
      Men jeg var bombesikker på at det var jente andre gangen også,så jeg ble ganske paff da de sa gutt på UL;)

    7. mammantiljessicaogbenjamin: hadde du samme symptomene på begge da eller? Åhh..så spent! og blir ikke mindre spent når så mange andre tar feil 😛 og rett 😛

    8. Jeg har to jenter. Ei som blir 3 i juli, og ei på 10 mnd. Visste det begge gangene, er for nysgjerrig til å vente;) blir det enda en i fremtiden skal vi prøve å vente å se.. Men jeg hadde veldig ulike symptomer i svangerskapene likevel om det var samme kjønn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg