Magebilder uke 12 + 13 + 14

Jeg tipper inn i uke 15 nå, og synes tiden hit har gått fort, men de litt over to ukene til jeg skal på ultralyd for å vite kjønn, er meeeeget langt unna! Jeg er så sinnsykt nysgjerrig!!

Hittil i svangerskapet har det gått veldig fint, og jeg tenker sjeldent på at det ligger et frø i magen. Nå begynner jo dette frøet å bevege seg oppover, men jeg er usikker på om jeg har noe mer mage nå enn forrige gang.

Heller litt mer å “værra glad i”….!

 

Jordbær og noe salt som lakris er tingen for tida, men ikke noe jeg MÅ ha.

Jeg har satt meg et mål om å være i like bra form dette svangerskapet som sist, så i dag har jeg vært på min første PulsStep time på 3t. Jeg har aldri vært på noen form for step i hele mitt liv, så dette ble en positiv utfordring. Jeg ble kanonsliten, og gikk ut med et smil om munnen. Good Work.. Så nå kan jeg slenge føttene på bordet og trene med fjernkontrollen resten av kvelden!

 

12 kommentarer
    1. kan hvertfall ikke se at du har mere å være glad i på den kroppen! du er fin og jeg gleder meg til å se mage bilder av din voksende mage 😀

    2. Marianne Emine Wiseth: det er ullundertøy fra Kari Traa 🙂 Suuperdeilig og nydelig farge!! Aner ikke hvor det er kjøpt, fikk det til jul! 🙂
      mammawesterheim: takk det samme! Lykke til med foten i dag! 🙂

    3. Er bra du holder deg iform og har muligheten til det <3
      Jeg er ganske sikker på du får ei lita pie hehe vet ikke hvorfor ;p
      Fine lille bumpen på magen, i miss it selvom det var bare 9dager siden jeg hadde en STOR bump hehe 😉

    4. Det vises nå i det minste litt på deg. Jeg var vel langt ut i uke 19-20 før man kunne se noe særlig :/ Og enda får jeg omtrent daglig kommentarer på hvor liten magen min er.
      Men aktivitet, DET er det massevis av 🙂 Sparkene til lille frøkna begynner å bli ganske så kraftfulle 😉
      Tror det befinner seg en lillesøster i magen din jeg 🙂

    5. Vibece: ja, slik var det sist svangerskap. INGEN mage før langt uti ukene! Gleder meg til jeg begynner å kjenne aktivitet da! Det gjorde jeg ikke før uke 20 sist. Har morkaka på fremsiden.. både da og nå! =/

    6. Søte magen <3 morro å følge bloggen din og enda et svangerskap 🙂 håper migrenen og bekkenløsningen holder seg langt unna denne gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg