En spennende dag…!

Dagen startet som vanlig mellom 07 og 08, og med en STOOR dose liljakos. Det  er faktisk et must før vi starter dagen. Det er ingenting som kan måle seg med at den lille kroppen krøker seg inntil meg under den varme dyna, river meg litt i håret for å konstantere at hun faktisk er våken, og lager koselyder med tutten. På gode dager blir jeg også tilbyd den oppsugde bløte tutten, av en strålende fornøyd lillemor. 

Uansett vær på utsiden, har vi vår egen lille herlige morgenstund under dyna!

I dag har mammsen vært å trent, vasket stua og ikke minst hadd spennende besøk fra adresseavisen. Mer om sistnevnte får dere vite om noen dager, så stay tuned! 

Til anledningen kledde jeg og Lilja oss i samme farger. VÅR-farger, til tross for snøen som dalte ned på utsiden. Vi ignorerte snøen, og koste oss med stearinlys og jordbær inne! For er det noe vi jentene kan, så er det å kose oss!!


Rosaish singlet fra HM + blondetopp fra jallashappe i Thailand + high waist dongribukse fra GinaT.


Lilja: Dongritights Fersken, Singlett Fersken, Hvit/Beige genser m glitter – alt fra HM + bøyle fra Thailand.

 

Så ble det tomatsuppe til middag, og føttene på bordet. Hu mor er sliten i hodet, og har tenkt å fylle på med de krimseriene som tvn har å by på i kveld, sammen med litt…ehm…jordbær?

 

 

11 kommentarer
    1. For noen nydelig klær Lilja hadde på seg!
      Kom til å tenke på det med Kamille Mor og barn (?) som også var hos dere på nyåret. Når kommer det ut? 🙂

    2. Åååh! Heldige du som får kos! Jeg blir bare sparket vekk med en gang jeg :P! Eller så jomer barnegråten utover rommet :P!
      Du er så fin Rachel! Ser hvor Lilja har utseende fra altså! Ikkje det at daddycool ikke e en lekkerbisk altså. Men du stråler om dagen! Tenk at du skal bli tobarnsmamma 😀

    3. Helene: Kamille Mor & Barn kommer i utgave 3 🙂 Utgivelse i April 🙂 Har tatt litt lengre tid enn de trodde =/
      mammawesterheim: takk 🙂 Ja, det er sykt å tenke på, men det ser jo ut til at du har klart det fint 😉

    4. Kjekt å ha cravings på jordbær da 🙂 Jeg har bittelitt sjokoladecravings i tillegg til alt av frukt, så jeg er veldig takknemlig for at jeg fortsatt er i helt fin form til å trene : D Ellers så hadde jeg nok vært smellfeit i løpet av disse 23 ukene :p

    5. Renée: takk 🙂 Hun kler seg egentlig bedre enn meg også..! 😛
      Vibece: ohh sjokoladecravings er kjipt 😛 men supert at du trener. Jeg sliter mer med motivasjonen!!!

    6. Haha, ja jeg må bare prøve å begrense inntaket. Pøser innpå med vann og frukt også så jeg håper det veier opp litt. Jeg har heldigvis alltid vært glad i å trene så motivasjonen er der stort sett 🙂

    7. cecilieogprinsessene: nei, eller hun prøver med en gang jeg setter det på, men så må jeg distrahere henne, og da tror ejg hun glemmer at hun har det på 😛 Men jeg er spent hvor lenge det varer. Spener går også bra, men de sitter jo litt bedre! De er såååå søte med hårpynt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg