JoRdBæR – craving?

I løpet av de siste dagene har jeg spist enorme mengder jordbær. Det er snakk om en kurv per dag, i 4 dager, så jeg begynner å lure på om kroppen min har vært “utsultet” etter jordbær? Jeg har jo tross alt holdt meg unna under hele ammeperioden!! …kanskje kroppen tar igjen det tapte før neste jordbærfri periode begynner?

Lilja reagerte sinnsykt på jordbær da hun var nyfødt,
så jeg valgte å holde meg unna så lenge jeg ammet!

Cravings eller bare et behov??


Har eller hadde du noen spesielle lyster da du gikk gravid, og eventuelt hva får/fikk du av kjønn??

 

Ha en flott kveld. Her skal det spises jordbær!

12 kommentarer
    1. Fikk som bestilt, jente først og gutt sist. Da jeg var 5 år, kom ei nabojente til. Hun fikk navnet Renate, å det synes jeg var så fint, så dermed heter mi det også. Litjen het Kevin i 4 dager. Da fikk et annet par tvillinger. Å far der hadde hele tiden sagt at fikk han to gutter skulle en hete Kevin og den andre Keagen. Ble Kevin og Steffen der. Derfor ble han her hetene Dennis.:-) Eneste jeg angrer meg for no, er at jeg ventet så lenge med nr 2. Fem og et halvt år.
      Spiste kaviar og hvitost omtrent hver dag på brødskiva. Appelsin, melk og egg var også favoritter. Om det var derfor litjen hadde egg og melke allergi det vet jeg ikke. Heldigvis vokst det av seg no.:-)
      Kos deg med jordbæra du..:-)

    2. Laila SKogen: Renate & Dennis e jo flotte navn! 🙂 ….tvile på at det blir nå kaviarkick her ihvertfal! 😛 får gåsehud av det! 😛 Jordbær dug fint! 😉

    3. hehehe….du er ikke alene om den du:)
      Jeg spiser jordbær hver kveld….HEKTA:) Å det må være frossne jordbær…mmmmmm.Hihihi
      Sikkert fordi jeg vet at jeg ikke kan spise det i sommer…venter en liten gutt 2.mai <3
      Snuppa mi reagerte også på jordbær,glemte det helt huska jeg og spiste skive med jordbærsyltetøy:) Hylte hele natta stakkar...

    4. Ja, isbiter. Spiste opptil 2kg på et døgn på det meste. Måtte ha det! Spesielt de tre siste mnd. Lurer på hvor mange kilo det ble tilsammen..
      Jordbær er godtå sunt, så kos deg med det..

    5. Hihi, jordbær er kjempegodt da!
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Og ja, selvfølgelig kommenterer jeg tilbake – som normal blogghøflighet 🙂 Lizbethosnes.com!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg