Mat som barnevakt..

Noen ganger trenger man 10 minutter for seg selv, eller bare for å få laget ferdig middagen.  I disse tilfellene er jeg såppas “frekk” at jeg bruker mat som barnevakt. Selvfølgelig bare de gangene jeg er i rommet og kan følge med at hun ikke får noe i halsen osv, men jeg må si at “oppfinnelsen av rosiner” var genial..!

Lilja synes det er stas å få holde på selv. . . 

…og en brødskalk gjør samme nytten!

Nå skal jeg og Lilja trille oss en tur ned til byen, kjøpe oss lunsj, og trille hjem igjen!
(…..og bare KANSKJE innom noen butikker….bare kanskje altså!!!)

Klem fra oss <3

 

11 kommentarer
    1. Stine Alette: ja, det brukte vi mye før. Men etter Thailandturen tror jeg hun ble lei, så nå er ikke det like spennende 😛 Kravstor jente jeg har fått skjønner jeg ! 😛
      EllenBeate – mamma og interiørkonsulent: takk :D:D

    2. Tnåååhhh, så nydelig! 😀
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com!

    3. Gulrotsticksen er og topp. Rosin er det visst en anbefalt maksfrensen i gram på Ila en måned eller noe, pga en muggsoppgift, men i små mengder er det bare kos. Bruker skalk vi og!

    4. Malene: det viste jeg ikke.. det om rosinene. Ja, vi får “go easy on them” i nærmeste fremtid 😛
      Berit v: takk <3
      malene - mamma til emine: ja, hu bynne å bli skikkelig jente! spise jo som en hest for tida!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg