Torsdag, en “oversosial” dag!

Jeg kjenner at i skrivende stund har dagens skravling satt spor, og hodet er fylt med jenteprat og fnising.

Jeg startet dagen på badegulvet med lillemor. Vi sang og koste oss. Jeg tror hun blir en “sangglad” jente, as her mother! 

Videre gikk turen til Anita & Alva i barselgruppa. Der var vi sammen med Maria & Ida, Janne & Una og Sigrid & Elias, og fikk servert nybakt foccacia brød og kyllingsalat. NAM! Her ble det selvfølgelig skravling om de søte små, og alt annet mellom himmel og jord! Alltid like koselig. Og jeg får ikke sagt det mange nok ganger; de er verdens beste barselgruppe! !

Lilja, Alva, Ida & Una

Dagen stanset ikke der. Vi dro videre til Solsiden. Der møtte vi Stine, Linn & Kamilla for å spise middag på Egon. Det ble en saftig bakt potet på meg, og rundstykke på lillemor. Vi “voksne” hadde mye å ta igjen, og skravla stod ikke stille. Deilig å komme seg ut å spise noen ganger også.. skjønner ikke hvorfor vi ikke er flinkere til slikt!

Pappsen hentet Lilja etter noen timer, og turen min gikk videre til Eirin!

Jeg kom midt i husmormiddagen, og Eirin hadde servert lasagne til sin lille familie. Det er alltid like koselig å møte både Eirin, morten og Victoria. Men denne gangen var det ekstra koselig å se Victoria! Jeg ble tatt inn i varmen med en gang, og vi lekte oss først på rommet. Der fikk jeg en innføring i kosebamser og lekedingser, før vi gikk opp. Der ble det soffakos under teppet med druer og kjeks! Jeg fikk skikkelig mye kos, altså!

Jeg kjenner jeg gleder meg litt til Lilja blir sånn kosete igjen!!

Lille Rampen med alle spennene sine i håret!!

Det har vært en skravlete dag, så nå skal det bli godt å legge seg på sofaen og knaske ROSA druer..!
(det står faktisk på pakken, at de er rosa, altså!!)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg